Gå til innhold
Hundesonen.no

Samojed oppdrettere


Gronnis

Recommended Posts

Det spørs hva du er på jakt etter det.

du kan se her: http://home.online.no/~jos-ta/linker.cfm jeg har link til 3 stykker og de også har linker til andre igjen, så får du se litt rundt Aquasams og Vedjatorpets kan jeg annbefale om du er innteresert i utstilling, er du mere innteresert i trekk så annbefaler jeg Little Rockys.

Det er jo ikke mangen linkene inne på polarhund klubben sin side da <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt om kennel Aquasam i portissammenheng, og har hørt at disse er veldig bra.. :D

ja, vi ble tilbudt å bruke hannhunden deres Rulle på Aiwa, de ble litt skuffet når de fikk vite at Aiwa har HD for de synes hun er fin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel egentlig Aquasam jeg har sett mest på. Hvis det blir noe sonentreff, kommer Aiwa til å bli med da? Har forelsket meg helt i rasen :love2:

Samojed hannen på valpekurset hadde jo bare den flotte personligheten. Fant tonen veldig godt med Raja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel egentlig Aquasam jeg har sett mest på. Hvis det blir noe sonentreff, kommer Aiwa til å bli med da? Har forelsket meg helt i rasen :love2:

Samojed hannen på valpekurset hadde jo bare den flotte personligheten. Fant tonen veldig godt med Raja.

Selvfølgelig blir hun med, er det treff så blir alle hundene våres med, både små og store.

Vi gikk med valpen nå på tirsdag når det var miljøtrening med kluben her ute og han gikk selv nesten hele turen og var helt i hundre lille gutten(var ikke redd for bullmastiffen en gang forde om den var 10 ganger større en han).

Aiwa er med på det meste hun så lenge det ikke er trekking av slede og slikt for det har hun i følge NKK ikke hofter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...