Rapporter
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Av Ravensburger · Skrevet
FÄ en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er pÄ sin fÞrste hund... Dette mÄ en hjelpe dere med in real life. Har selv en valp pÄ 16 uker som bodde pÄ smÄbruk, men hun er miljÞsterk og rÄ i miljÞ. Det er noe miljÞ og mye genetikk. Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever hÞres meget rart ut. FÄ hjelp hjem nÄ!! Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til Ä hjelpe med sÄnne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.  -
Av PixinaCollie · Skrevet
Jeg er ganske forelska om dagen đâ€ïžÂ  Vi har jo 3 tisper ogsĂ„ - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! â€ïž  Nils hadde en strĂ„lende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prĂžve seg som junior - Vi er forberedt pĂ„ at alt kan skje đ -
Av anonympingvin · Skrevet
Jeg har jo vÊrt inne pÄ tanken, sÊrlig nÄ i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bÞr det vÊre mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og fÄr en Þkt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bÞr ikke vÊre understimulert totalt sett. Mellom Þktene fÄr han ogsÄ mye ro og sÞvn -
Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet fÄr han i lÞpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fÄtt bÄde tur og aktivitet, hÄper jeg? Hodearbeid, sÞk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt mÄltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemÞter og andre stressede situasjoner.
-
-
Nylig opprettede emner