Emlilua Skrevet 27. August 2023 Rapporter Share Skrevet 27. August 2023 Hei! Jeg ser på diverse bilbur, og ønsker et kræsjtestet bur. Drømmen er en corgi, så jeg ser for meg 4Pet Eco 1. Er det noen her som har erfaring med dette buret til corgi eller lik størrelse? Den skal nok mest sitte i sele i baksetet, men jeg ønsker å lære den opp til å kunne sitte i bur i tilfelle det skulle være behov en dag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 27. August 2023 Rapporter Share Skrevet 27. August 2023 Jeg har dette til cavalieren min, hun er nok litt mindre en en corgi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emlilua Skrevet 27. August 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2023 40 minutter siden, Wilhelmina skrev: Jeg har dette til cavalieren min, hun er nok litt mindre en en corgi. Er du fornøyd med det? Hvordan er størrelsen i forhold til hunden din? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 27. August 2023 Rapporter Share Skrevet 27. August 2023 19 minutes ago, Emlilua said: Er du fornøyd med det? Hvordan er størrelsen i forhold til hunden din? ? Veldig fornøyd med kvaliteten! Såpass fornøyd at jeg faktisk har to bur (ett i hver bil jeg kjører). Det kunne nok vært litt mindre, men så vidt jeg vet er dette den minste størrelsen. Hun har god plass i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emlilua Skrevet 27. August 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2023 2 timer siden, Wilhelmina skrev: Veldig fornøyd med kvaliteten! Såpass fornøyd at jeg faktisk har to bur (ett i hver bil jeg kjører). Det kunne nok vært litt mindre, men så vidt jeg vet er dette den minste størrelsen. Hun har god plass i hvertfall. Åh, takk! ? Da vet jeg hvilket bur jeg skal gå for i bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts