Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling NKK.


Randine
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
On 8/2/2023 at 12:04 AM, Randine said:

Hvordan er de nye reglene på NKK sine utstillinger nå med junior og veteran cert.

Hvis hunden ikke er fullcertet teller da junior eller veteran cert sånn som vanlig cert?

Nei, junior og veteran CERT er en helt egen ting mot helt egne titler. ? Samme med junior og veteran CACIB. 

On 8/7/2023 at 8:54 PM, Randine said:

Får man noen titler om hunden er norsk utstilling champion i Sandefjord i November?

Jeg fikk vite først etterpå at man kunne få noen ekstra titler i NKK Sandefjord i juli noe jeg ikke visste.

Du får ikke noe automatisk av titler om hunden er champion nei. Vanligvis er det de som plasseres som BIR/BIM, BIR/BIM junior og BIR/BIM veteran som får tittel. I herning på euro dog show fulgte tittelen CACIBet. 

Jeg er usikker på om det er noen egne titler på den utstillingen i november, jeg synes å huske det skulle være en til utenom de 3 som var nå i juli, men jeg husker ikke hva eller hvor. ? Kan hende jeg forvirrer det med jubileumstittelen også. Skal grave litt rundt å se om jeg finner utav det. ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...