Report
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Nye innlegg
-
By VisningsnavnPåkrevd · Posted
De menneskelige medlemmene forventes å gjøre det etterhvert, ja.. som er hele poenget her.. ser ikke ut til at du forstår hva jeg skriver. Jeg orker ikke å gjenta meg selv, de som evner å reflektere over dette får gjøre det. At du ikke ser noen grunn til at hunden får et dårligere liv av å nektes å oppholde seg i sofaen sammen med familien sin er triste greier. -
Dette er også noe alle de andre familiemedlemmene tar del i, før eller senere. Jeg er helt sikker på at du er enig i at hund og barn har ulike behov, de også. Og fullstendig ulike forventninger og utvikling. Jeg ser ingen grunn til at en hund skal ha et dårligere liv for å ikke bli tillatt i sofaen.
-
Det du skriver er bare tull. På samme måte som man ikke forventer at et småbarn skal lage middag eller betale regninger forventer man ikke slike ting av hunden. Det handler ikke om å behandle hund som menneske, snarere tvert imot- å respektere dens "hundhet" og møte den på dens premisser - slik som man møter småbarnet på dets premisser- som et fullverdig medlem av familien, som er velkommen i sofaen. -
Nei, du mener at hunden skal sitte ved middagsbordet også? Ta oppvasken annenhver dag? Plukke opp etter seg i hagen for å få ukelønn? Det er mange måter å være fullverdig familiemedlem på, men å behandle en hund som et menneske er ikke bra for noen.
-
Nei, er jo nettopp det den ikke kan hvis sofaen er for alle familiemedlemmer unntatt hunden..
-
-
Nylig opprettede emner