Anonym02 Skrevet 20. Februar 2022 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2022 Hei. Jeg har noen spørsmål. Har noen kjøpt valp av Loverbulls/Hanne Løver? Gjerne ta kontakt med meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mentha Skrevet 20. Februar 2022 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2022 (endret) jeg har hund derfra. det første kullet. hva lurer du på? han blir sju til høsten. Jeg hadde ikke valgt fra den kennelen igjen om jeg skulle hatt ny hund. Ville ikke valgt å kjøpe hund derfra i det hele tatt om jeg hadde visst det jeg vet nå. men, gjort er gjort og det har blitt en fin hund av Alvin ? Endret 20. Februar 2022 av Mentha la til siste avsnitt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym02 Skrevet 21. Februar 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2022 (endret) 11 timer siden, Mentha skrev: jeg har hund derfra. det første kullet. hva lurer du på? han blir sju til høsten. Jeg hadde ikke valgt fra den kennelen igjen om jeg skulle hatt ny hund. Ville ikke valgt å kjøpe hund derfra i det hele tatt om jeg hadde visst det jeg vet nå. men, gjort er gjort og det har blitt en fin hund av Alvin ? Aah okei. Har hatt hund der ifra selv men dårlig opplevelse. hva har skjedd med deg? Hva er din opplevelse? jeg er ny her så jeg har ikke peiling på om jeg gjør noe riktig? Endret 21. Februar 2022 av Anonym02 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mentha Skrevet 23. Februar 2022 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2022 På 2/21/2022 at 8:08 AM, Anonym02 skrev: Aah okei. Har hatt hund der ifra selv men dårlig opplevelse. hva har skjedd med deg? Hva er din opplevelse? jeg er ny her så jeg har ikke peiling på om jeg gjør noe riktig? Min største skuffelse er at de avler på hunder som ikke er fysisk eller mentalt gode nok. Moren til Alvin er en veldig redd hund som absolutt ikke burde hatt kull. Alvin (og også noen av søsknene) er allergiske, men de velger likevel å avle videre på disse linjene. du kan godt sende en PM her inne til meg, så slipper tråden å bli moderert. det er ikke rettferdig å spy ut galle så "alle" kan lese uten at oppdretteren det snakk om får mulighet til å forsvare/forklare valgene som er gjort. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym02 Skrevet 24. Februar 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2022 11 timer siden, Mentha skrev: Min største skuffelse er at de avler på hunder som ikke er fysisk eller mentalt gode nok. Moren til Alvin er en veldig redd hund som absolutt ikke burde hatt kull. Alvin (og også noen av søsknene) er allergiske, men de velger likevel å avle videre på disse linjene. du kan godt sende en PM her inne til meg, så slipper tråden å bli moderert. det er ikke rettferdig å spy ut galle så "alle" kan lese uten at oppdretteren det snakk om får mulighet til å forsvare/forklare valgene som er gjort. Virkelig ikke bra! Kan du sende meg PM? Jeg vet ikke hvordan jeg gjør det, jeg er ny her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anonym kjøper Skrevet 17. Januar 2023 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2023 Hei, jeg har kjøpt hund hos denne oppdretteren. Ta kontakt!!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts