Birte Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Så har vi kommet hjem fra vår 2. utstilling hittil.. Og vi er enda mer fornøyd enn sist. Forrige gang deltok sico i valpeshow, og da ble han BIR-valp. I dag stilte han i junior klasse, og det var 3 andre tollere med. Sico fikk HP og ble BIR junior Dommeren sa at han kunne fått cert, men ville ikke gi han det enda, da han fortsatt er under utvikling å sånn. Kritikkskjemaet kan du lese på hjemmesiden min: http://www.freewebs.com/tollersico/resultatutstillingnrk.htm Noen andre som var med og deltok? i så fall, hvordan gikk det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Hvordan gikk det med lydigheten og Benedicte da? *kjempespent* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 *tralalal* Her gikk det desverre ikke like bra som jeg hadde håpet. Hun ble nummer 2 i klassen med bare 148,5 poeng. Men så fikk jeg hilse på to nydelige aussier da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Bedre lykke neste gang da Traff du den svarte tri-tispen fra Bønes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Takk takk;-) Ja, det var en svart tri (husker ikke hvor den var fra), som minnet veldig om en border collie (eieren sa det selv), fra dancing skies. Også hadde hun en 4 mnd gammel blue merle valp fra haikinos som var verdens herligste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Wow flott resultat da! Håper det går like bra med oss på Manger utstillinga, skal du der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Gratulerer med resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birte Skrevet 15. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Wow flott resultat da! Håper det går like bra med oss på Manger utstillinga, skal du der? takk.. Snakket med oppdretteren til Sico og han sa at dommeren som dømte han, var veldig streng og at han ikke pleide å "gi ved dørene." Så det var kjekt Manger utstillingen.. hmm, vet jeg ikke hva er engang Hvilken utstilling er det, hvor og når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 BIR junior? Hva er det? Mener du at han vant juniorklassen eller? Grattis i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 BIR junior? Hva er det? Mener du at han vant juniorklassen eller? Grattis i alle fall Nei, han ble BIR Junior. Noe merkelig greier retrieverklubben har *klø seg i hodet*. De har BIR/BIS valp, unghund, junior, "voksen" og veteran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Nei, han ble BIR Junior. Noe merkelig greier retrieverklubben har *klø seg i hodet*. De har BIR/BIS valp, unghund, junior, "voksen" og veteran Hæ? Hihi Jaja, kjekt nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birte Skrevet 15. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Nei, han ble BIR Junior. Noe merkelig greier retrieverklubben har *klø seg i hodet*. De har BIR/BIS valp, unghund, junior, "voksen" og veteran hmm.. er jo ikke slik at det var en som ble BIR valp, en som ble BIR unghund, en BIR junior osv... De gir jo ikke flere BIR-premieringer Men det var bare 4 tollere på utstillingen, og Sico ble BIR.. "Junior" vet jeg ikke hvorfor sto der.. Var vel bare fordi han stiltes i junior-klassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Jeg tipper på at det er noe retrieverklubben har funnet opp for å få litt mer spenning i BIS ringen, siden de ikke kan ha BIG (alle er jo apporterende fulgehunder). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Nei, han ble BIR Junior. Noe merkelig greier retrieverklubben har *klø seg i hodet*. De har BIR/BIS valp, unghund, junior, "voksen" og veteran sånn har wheatenklubben også, men jeg må si det har forvirret meg en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar