Delbaar Skrevet 5. April 2021 Rapporter Share Skrevet 5. April 2021 Hei ? Vi fikk en ny familie medlem Bambi som er Biewer yortshi terrier. Hun var helt fint til hun ble 4 måneder. Så begynte hun å klø, miste hår der hun klør og en del flass I pelsen ? vi har vært flere ganger hos veterinær har byttet 2 ganger hundefor, shampo for sensitiv hud, spray for kjøle ned der hun klør, mark kur og Prac-tic. Ingenting hjelper ?nå har jeg begynt med hjemmelaget mat pluss omega vitaminer. Jeg har en Morki fra før å ingen problemer der. Er det noe mer jeg kan gjøre? Stakkars lille klør hele tiden ? Hun har mistet en del hår rundt øyner ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 5. April 2021 Rapporter Share Skrevet 5. April 2021 Har hunden blitt sjekket for Demodex? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delbaar Skrevet 5. April 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. April 2021 Nei veterinær mener vi må vente siden hun er valp. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts