pippin Skrevet 17. Juli 2019 Rapporter Skrevet 17. Juli 2019 Hei! Jeg lurer på om det er noen her som kunne tenke seg å ha besøk av Yara i 2,5 uke i september? Eller om noen har tips til pass? Jeg kunne gjerne, om mulig, tenke meg en liten ferie i Seoul 10-28 september Hun er da ca 5 mnder og vil jo fortsatt være valpete. Hun elsker tur og slapper av etter å ha fått vært i aktivitet. Allerede nå sover hun gjennom natten og har ikke uhell inne. Vi har sakte begynt alene hjemmetreningen. Og skal venne henne til bur i tillegg til å være løs når hun er alene. Kjøre bil og tog har ikke vært noe problem Kanskje noen vil kjenne litt på det å bli hundeeier? Siter
Shokata Skrevet 18. Juli 2019 Rapporter Skrevet 18. Juli 2019 På 7/17/2019 at 7:51 AM, pippin skrev: Hei! Jeg lurer på om det er noen her som kunne tenke seg å ha besøk av Yara i 2,5 uke i september? Eller om noen har tips til pass? Jeg kunne gjerne, om mulig, tenke meg en liten ferie i Seoul 10-28 september Hun er da ca 5 mnder og vil jo fortsatt være valpete. Hun elsker tur og slapper av etter å ha fått vært i aktivitet. Allerede nå sover hun gjennom natten og har ikke uhell inne. Vi har sakte begynt alene hjemmetreningen. Og skal venne henne til bur i tillegg til å være løs når hun er alene. Kjøre bil og tog har ikke vært noe problem Kanskje noen vil kjenne litt på det å bli hundeeier? Ikke umulig at hun kan campe hos oss ? Skal sjekke turnus og alt annet praktisk. 1 Siter
Recommended Posts