Bambii88 Skrevet 26. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2005 Er det mange som skal hit, eventuelt stille hunder? Jeg skal dit å stille en saluki eller 2, muligens en dalmiz også. spørs om venninna mi kommer dit med sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 26. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2005 Hvor blir det holdt henne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 26. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2005 Hvor blir det holdt henne? Ja, og når er det??? Kan alle være med, eller må man være kvalifisert? Hadde vært gøy å ta en tur... Hvis det er til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 26. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2005 det er i sør-trøndelag 16-17juni tror jeg. husker ikke helt, det står litt om det på canis.no. dere kan lese der. det er vel noe lignende Match-show hvor to og to hunder går mot hverandre, og det er en uoffisiell utstilling, dvs det skrives ikke kritikker koster visst 500kr per hund :-o og det er pengepremier mer vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 26. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2005 hmm.. da er det oes spesialen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 29. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2005 Her er det mer info: http://www.sci-fisoft.com/norwegiandogshow/ Kommer ikke inn selv på denne dataen, den er litt fuckt , håper dere andre kommer inn :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 29. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2005 Kommer ikke inn jeg heller.... :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 29. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2005 Norwegian dogshow2005 er avlyst Blei litt tull i henhold til dommerregler osv... Men de prøver igjen neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 29. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2005 Åååå, det var synd da!!! Virket veldig artig egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 29. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2005 ja, jeg vet at der var noe problem med godkjenning av dommer og sånt. Fikk skriv om det fra NKK for en god stund siden...(jeg sitter som sekretær i en klubb) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar