Guest Mira2.0 Skrevet 6. Oktober 2018 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2018 Jeg har sett mange av de antitrekk-selene, de har feste foran på brystet. Betyr det at andre seler med festering foran har samme funksjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. Oktober 2018 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2018 Det kommer nok litt an på hvordan selen sitter på resten av kroppen til hunden. Rogz H-sele har funket bra for oss, men jeg har alltid festet både i front og halsbånd, så han ikke har kunnet vri seg ut av selen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 6. Oktober 2018 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2018 Poenget med antitrekkselene som har feste foran er å snu hunden fysisk når den trekker, så enhver sele som sitter sånn at den snur hunden om den trekker, vil gjøre jobben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Oktober 2018 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2018 Jeg skjønner ikke hvordan en slik sele kan sitte godt nok fast på kroppen til at hunden fysisk trekkes til siden og ikke selen blir dratt til siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. Oktober 2018 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2018 1 minute ago, Djervekvinnen said: Jeg skjønner ikke hvordan en slik sele kan sitte godt nok fast på kroppen til at hunden fysisk trekkes til siden og ikke selen blir dratt til siden? Litt avhengig av hvor godt selen sitter og hvor heftig hunden drar så blir den jo litt dratt til siden, men det funker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 7. Oktober 2018 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2018 12 minutes ago, Djervekvinnen said: Jeg skjønner ikke hvordan en slik sele kan sitte godt nok fast på kroppen til at hunden fysisk trekkes til siden og ikke selen blir dratt til siden? Den må jo passe riktig, og så hjelper det nok å forankre den i halsbåndet til hunden også. Men joda, selen flytter nok litt på seg men hunden blir fremdeles dratt til siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts