mints Skrevet 23. August 2018 Rapporter Share Skrevet 23. August 2018 I morges hadde hunden min ganske mye gult øyegugg i øyekroken på det ene øyet. Han har ganske "hengete" øyelokk under øyet så etter litt googling så tror jeg det kan være øyekatarr etter at han har fått noe rusk eller noe nedi der. Det er ikke hovent, varmt eller ømt og det virker ikke som det plager han. Kan man bruke øyedråper eller saltvannsløsning fra apoteket til å rense? Eller burde man la det være i fred og se om det går over av seg selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 23. August 2018 Rapporter Share Skrevet 23. August 2018 Det skader ikke å skylle med Drop-it (saltvann), og det kan også utgjøre en forskjell ifht om hunden faktisk får øyekatarr eller ikke. Jeg har sånne pipetter liggende i fall jeg får bruk for (bruker på meg selv også). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjerneskinn Skrevet 23. August 2018 Rapporter Share Skrevet 23. August 2018 Dra til vet. og få utskrevet resept på ordentlige øyedråper dersom det ikke er helt forbigående/går over med rensing av sterilt saltvann er mitt råd. Hadde ikke ventet om slimhinnene var røde og irriterte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts