Gå til innhold
Hundesonen.no

Fibi (15. mnd) enda ikke fått sin første løpetid...

Ane_

Recommended Posts

Skrevet

Kan det være normalt at det tar så lang tid før første løpetid?

Må bare fortelle en litt morsom ting:

Mamma og jeg var på besøk hos mormor i helgen. Hun spør om Fibi har fått løpetid enda, og vi svarer nei.. Da sier mormor "Tror dere hun er homofil?" :)

Da vi sier mamma "så du tror at lespiske ikke har mensen?"

"Det er ikke det samme i det hele tatt" svarer mormor da...

Mamma forteller at når kvinner får mensen betyr det at de er kjønnsmodne og det har samme betydning for hunder...

Mormor skjønte ikke helt at ikke vi var med på den at Fibi helt sikkert var lesbisk.. Må bare le jeg altså... :D

Skrevet

Det er jo litt sent om hun ikke har hatt løpetid nå, men vet jo og om tisper som er nesten 3 år før de får løpetid.(er ikke mange) Men kan ikke du ta en tlf til vetrinær og snakke med h*n da?

Skrevet

Du er HELT sikker på hu ikke har hatt løpetid, og du bare ikke har fått det med deg da?? Er jo noen hunder som kan gå gjennom en løpetid uten nesten å blø i det hele tatt, og ikke endre oppførsel drastisk liksom... :)

Skrevet

Charlotte: hun er ikke sterilisert.

Psycholynx: Jeg regner med det hvertfall.. Vet at mamma har sjekket jevnlig.. om hun har vært hoven o.l. Men det kan jo faktisk hende at hun har sånn at man nesten ikke legger merke til det ja...

Skrevet

Charlotte: hun er ikke sterilisert.

Psycholynx: Jeg regner med det hvertfall.. Vet at mamma har sjekket jevnlig.. om hun har vært hoven o.l. Men det kan jo faktisk hende at hun har sånn at man nesten ikke legger merke til det ja...

tror liksom jeg ville tenkt dette iallefall, men det er meg da.. :) Er jo en mulighet for at dere ser det neste gang liksom

Skrevet

Elwira var 16 mnd. da hun fikk sin først løpetid, så den er nok rett rundt hjørne hvis den ikke kommer i løpet av to mnd tid, ville jeg nok ha ringt til veterinær.

Skrevet

LiLi har heller ikke fått sin, hun er 1 år.. Men småhunder pleier jo å få tidligere. Lurer iblant på om hun har hatt den og jeg ikke har fått det med meg, men synes det er rett. Dyrlegen sa til meg at det kan godt hende hun venter til våren, når hun ikke har fått den ennå, så den kommer vel. :D

Skrevet

:D Mormor da......... ;)

Mormoren min syns homofile er litt skumle hun da....! :rolleyes: Mamma danset proffesjonelt når hun var ung og partneren hennes var homo. Når mormor fikk vite det så nektet hun mamma å danse mer med han for hun kunne jo bli smittet!!! :P

Skrevet

:D Mormor da......... ;)

Mormoren min syns homofile er litt skumle hun da....! :rolleyes: Mamma danset proffesjonelt når hun var ung og partneren hennes var homo. Når mormor fikk vite det så nektet hun mamma å danse mer med han for hun kunne jo bli smittet!!! :P

:D Ja det er klart..... :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...