Jeampi Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 På torsdag var vi på lang tur på vettås åsen. Har ikke fått somla meg til å legge inn bilder før nå Pito klar for tur litt utsikt poserer i et hult tre Her på denne tomten vil jeg bygge hus en dag!! Bare se utsikten man får! på vei opp mot det gamle forlatte huset mer utsikt fra huset
Jeampi Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Hvorfor går det ikke å sende alle bildene i EN topic? Jeg er dødslei av å dele alt opp!
tm100021 Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Nåmin! Så nydelig! Hihi.. (bildet inne i det hulte treet) har hun fått seg et nytt sted å bo?
Jeampi Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Hehe ja hun flytta inn der i forrige uke
tm100021 Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Hihi:p Serchaj lurte på om hun hadde plass til en leieboer;)
Jeampi Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Hehe ja han skal nok alltids få plass det er nemlig en skyskraper med mange etasjer *lol*
~Marlene~ Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 vakre pito fin tur! fint hus! fint nytt hus til pito B)
Renate A Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Ååå jeg elsker tur bildene av Pito, masse morsomme denne gangen også, spesiellt der hun hopper over grener i skogen og der hun står stillt opp, for en utsikt. Jeg syntes det huset så litt skummelt ut...spøkelsesaktig.
Jeampi Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 hehe... plass t en t eller ? Hehe jepp plass til mange i skyskraperen Renate: Tusen takk! Kommer flere bilder fra grillturen på fredag når jeg får kameraet tilbake
Heidihj Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Fine bilder Pito er så nydelig.. Morsomt det bildet der hun sitter i det hule treet
Wheaten terrier Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Er det lyset som gjør at hun har sånn fage på pelsen, eller er den sånn? Utrolig flott farge! Og så koselige bilder Flink du er!
LiLi Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Ååå, Pito Den hunden er bare så herlig! Smelter hver gang jeg
Anne Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Enig med Renate, alltid gøy med bilde fra turene deres Likte spesielt godt dette idag, ser ut som en hare :
Jeampi Skrevet 7. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2006 Anne: Hehehe jeg lo så jeg grein første gang jeg så det Tenkte for meg *pfffft* lol.. Rare hund
Jeampi Skrevet 7. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2006 Er det lyset som gjør at hun har sånn fage på pelsen, eller er den sånn? Utrolig flott farge! Og så koselige bilder Flink du er! Hun har slik farge ja Rød-brun på ryggen og hvit i baken og under magen
Maria Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Skrevet 7. Februar 2006 Pito er bare sååå herlig... *sukk* Og fy søren, så god du er til å ta bilder!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar