tillien Skrevet 25. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2018 For noen måneder siden gikk historien om katten som så vidt overlevde ullprogrammet på vaskemaskinen. Nå skal en katt, visstnok, ha overlevd en runde på 60grader og full sentrifugering: https://www.vg.no/nyheter/i/MgplBB/katten-overlevde-60-graders-vaskeprogram-og-full-sentrifiguering Det var kritisk for katten lenge, men den ser nå ut til å være tilbake til sitt gamle jeg. Jeg kan imildertid ikke tro at vasken har gått som påstått. Ikke noe dyr ville overleve 60grader ut over veldig kort tid, og var den ikke død før det så overlever den i alle fall ikke flere hundre G under sentrifugering. Ikke snakk om. Tipper maskinen må ha vært overbelastet (katten veier jo en god del) og kuttet før den virkelige vasken satte inn. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 25. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2018 Nettopp av den grunn sjekker jeg vaskemaskinen før jeg setter den i gang. Nå er ikke mine særlig i teressert i vaskemaskinen men derimot tørketrommelen, som er populær etter at den har gått seg ferdig. De legger seg gjerne i det varme tøyet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2018 Sjekker alltid, men aldri funnet katt i noen av maskinene, nå er vi nøye på å lukke tørketrommeldøra etter bruk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts