JulieJ Skrevet 25. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2018 Hei. Er det noen som har to hunder og baby som kan fortelle hvordan dere løser det mht bagasjeplass? Vi har en 10åring og baby på vei og lurer på hvordan vi skal få med flokken og barnevognen på tur . I dag har vi en Peugeot Partner, men nå må vi ha flere seter i bilen. (Vi vurderer mazda 5. Noen som har erfaringer med denne?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 25. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2018 Hvor ny bil ønsker du? Prisklasse? Jeg har en Volvo v70 2009- modell og jeg er usikker på om noe er større enn den av vanlige stasjonsvogner. Den er helt firkanta bak. Tror du lett får inn to mellomstore hunder + barnevogn. Fin prisklasse og mange av dem. Ikke kjøp den med 110 hester, da vil du få en meget treg bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 25. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2018 Ikke at jeg har erfaring, men jeg måtte iallefall byttet bil eller investert i hundehenger til bikkjene om jeg hadde fått et barn til og hadde to hunder.. Med bil som er høy nok til at jeg evt hadde fått barnevogn oppå bilburet så hadde det kanskje gått, med en skiboks til bagasje i tillegg. Evt så får mqn pakke inn vogna og hive den på taket, men litt tungvint da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2018 (endret) Vi løste det med tre hunder (to salukier og en basenji) og baby med hyundai h1 og vogn som ble liten. Da fikk vi plass til både bagasje og hunder. Endret 25. Mars 2018 av Raksha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts