Tine Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Heisann, jeg kan godt lage bannere til noen om de trener eller vil ha? kan gå innpå min hjemmeside og se på noen jeg har laga der http://www.gizmo8.piczo.com... Bare bipe meg så kan jeg lage PS: bannerene ligger under(bannere jeg har laget) helt nede på sida mi
MarieR Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 lag gjerne til meg bannerne på siden din var fine:) bilder: www.buhunden.moo.no
Tine Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 liten eller stor? farger+ hva skal det stå på?
Frisbee Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Kan gjerne lage til meg. Bare gøy det da. Bilder på hjemmesidene i signaturen.
Frisbee Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Jo også Frisbee er så søøøøt, men han er jo gutt, så vil ha ett banner som er litt maskulint... Går det an? thihi... Og det stikk motsatte til Tinka.
Tine Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Sender det på mail...kan du gi meg adr di?
MarieR Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 det behøver bare å stå Ask. vil gjeren ha vanlig størrelse på det, gjerne med litt tøff bakgrunn, uten at det tar fokus bort fra hunden på banneret tusen takk på forhånd.
Heidihj Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Du kan godt lage banner til meg bilder finner du på www.piczo.com/elwira1
Tine Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Da har jeg sendt bannerene til frisbee og tinka til eigeren.. så va det til buhunden ask
_aussie_ Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Jeg vil gjerne ha banner Med en litt søt bakgrunn og så må de stå "Luna" på den Bilder på: http://www.aussienluna.com Ønsker banner i samma størelse som den jeg har i signaturen..
Henriette Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 heisann... ønsker meg et banner jeg kan ha under på innleggene mine her på hundesonen... og ellers et litt større banner en det da... Bilder ligger på: www.piczo.com/donnygutten
Tine Skrevet 6. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Heisann skal lage når jeg kommer hjem fra skolen
Benedicte Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Du kan gjerne lage til meg Gjerne med "klikkerhund" på (og ingen link). Holder på å lage ny side med nytt domene skjønner du Bilder: Siden gamle siden min er nede nå, så kan du gjerne bruke noen av de bildene
Baby Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Meg og. Bilder her: http://home.online.no/~oesa/bilder.cfm Helst fra Januar og Februar da, av Robin Og Oscar, skal stå det på banneret og. om du gidder så lag et i 468x80 og et i 88xx31. Mailadresse: [email protected]
Tine Skrevet 6. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Jepp skal gjøre det men må lage til de andre før deg først
victoria_e Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Du kan gjærne lage til meg bilder: www.lady-fiona.moo.no
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar