Rocket Skrevet 8. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2018 Hallo!! Jeg trenger hjelp til å finne en bilderamme, eller bilderammer eller andre løsninger hvor jeg får plass til rosetter inni. Det er snakk om i hvert fall 5 stykker + bilder og eventuelt kanskje en liten flette eller noe. Noen tips til hvordan jeg kan få det til? Bildene kan jeg nok lime eller på en eller annen måte feste på bakgrunnen så de ikke sklir rundt. Det skal bli et dekorativt minneobjekt om en hest som skal gis til eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 8. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2018 Ribba(?)-ramme fra ikea blir ofte brukt for å lage fødselstavler til barn iallfall. De burde nok fungere til noe slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 9. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2018 IKEA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 9. Mars 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2018 23 hours ago, Annik said: Ribba(?)-ramme fra ikea blir ofte brukt for å lage fødselstavler til barn iallfall. De burde nok fungere til noe slikt Takk! Det ser lovende ut! Finnes en del "hacks" med denne typen ramme såvidt jeg kan google meg fram til, så mange muligheter der! 16 hours ago, yurij said: IKEA Noen spesielle typer du tenker på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 10. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2018 10 timer siden, Rocket skrev: Noen spesielle typer du tenker på? Gunnabo står det bakpå de jeg har her, der er det god plass bak glasset ihvertfall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts