Gå til innhold
Hundesonen.no

Hypertrofisk osteodystrofi


evaas35
 Share

Recommended Posts

Hei! En valp jeg hadde for mange år siden fikk denne diagnosen. Hun fikk smertestillende medisin og ble frisk og fin etter rundt ti dager. Hun var veldig dårlig i starten, men kom seg heldigvis etter hvert. 

Hun ble helt frisk og fikk det ikke tilbake igjen ?

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, evaas35 skrev:

Hei Siri. Det er hyggelig å lese. Da håper jeg at min også blir helt frisk. Dette er Iallefall helt forferdelig å være med på. ?

Ja, jeg krysser fingrene for at det går fint med valpen din også :) Bare sørg for at den får smertestillende medisiner og la den bruke god tid til å bli frisk igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Ja, Esther, lille jenta mi, har fått HOD, og dette har skjedd  et par uker etter den første vaksineringen. Onkelen hennes har vært akkurat samme historie med. Etter et par uker etter den første vaksineringen (8 uker) fikk han HOD.

Esther ble veldig syk. 40 i feber, spiser ikke, drikker ikke, havnet på sykehus på intravenøst. Ble frist etter hvert, det tok ca 3 uker på å bli bra igjen. 

Nå leser jeg på internett at hunder med HOD får ofte tilbakefall. Nå er Esther 15 måneder gammel. Og i dag skulle jeg etter planen vaksinere henne. men tør ikke. Det kan hende at det er noe i vaksinen som fremprovoserer HOD-anfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...