Gå til innhold
Hundesonen.no

Operert-i ro?Hvem?jeg?HMRFFFFF!

Bina

Recommended Posts

Oppdatering av :Hugo heter jeg(allergiBostonen og patellaluxasjonen)

2.feb. kl.11.00

Ligger som vanlig å sløver på sofaen,det som er litt skummelt,er at modærn har vasket hus siden guttene mine dro til skolen,ca.kl07.45...Hmmmm...Merkelig-holder et stort!! Bostonøye med henne,har sikkert tørna for modærn nå..

11.10,samme dag:

JIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIII!! banana Paps kommer hjem-godbiter og kos av mass :D

Kaster oss i bilen-skal sikkert finne på no drittgøy,som å springe i skogen,eller kanskje dra til stranda banana -ja!!Det blir gøy!!

11.30,samme dag:

Yeah,right-jommen sa jeg gøy,vi svinger inn til dyrlegen!! :o Hallo-paps-stranda er-------------------den veien!!

Min faste veterinær møter oss på kontoret,blir som vanlig veldig glad for å se ham :D Men,han har likksom et glimt i øyet jeg ikke helt liker.. :unsure: Han setter en likegladsprøyte,sier han-trenger da ikke det jeg-er jo like glad uansett hvem jeg treffer :lol:

Mams tar meg på fanget,så sitter vi der da,likeglad og allting!!Papsen kommer...inn..og...jeg...føøler..meg..såååååå...slapppppp...........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

ca.17.00,samme dag(tror jeg :o )

IIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!

Hvor er jeg??Har noe skjedd??Godbiter??Turer??Svarte #%****PIIIIIIIIIIP!Slik smerte i mitt ben!!

Og hvorfor i he***te ligger jeg i bur??Hvor er mams?-paps??Åhhhh..der ja...Urk-tunga mi henger og dingler,øya på halv tolv-håper ingen søte damer ser meg nå,altså :icon_redface:

Operert,sier mams-det var den luxasjonen vet du,Hugo`n min!!Nå blir du bra vet du-må bare ta det helt med ro en måneds tid!!..................HVAAAAAAAAAA??Har ikke tid til sånt tull!! :angry: Har plasser å gå,damer å sjekke!Hmmmrfffff-skal aldri snakke med deg mere,mams!!!!

Auuuu...hmrrfff...slik smerte...Og mamsen min sitter der å griner for at jeg har ondt!!Til pass for deg,det muttern!! :angry: Gi meg en godbit og no smertestillende så skal vi se om jeg-kanskje-tilgir deg :rolleyes:

Ca.11.30,samme kveld:

Hmmrffff...har tilgitt modærn-får nemlig ligge tett,tett inntil henne og paps(ædda bædda,Lotta :devilbanana: )Smertestillende virker...zzzzzzzzzzzzzzzzzz..

Per i dag er jeg mitt gode gamle(humper rundt på 3 ben da :icon_redface: )

Har hoppet opp i sofaen i et ubevoktet øgonblikk :P ,prøvd å strekke meg opp-til-kjøøøøkkenbenken,så nemlig at modern la no kyllingsnacks der B) -holde meg i ro en måned?Itte denna karen nei :rolleyes:

Er litt fornærmet på dyrlegen(som forøvrig var godt fornøyd med operasjonen)-jeg har ikke sååååå-mye-pels å ta av da,tror du ikke de har fjerna resterende pels på min venstre bakfot :o + en stoooooor firkant på ryggen min <_< -skal fjerne stinga om 14 dager,og da er jeg ikke like imøtekommende,må du tro!!!!Hmrffff :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vegne av Hugo(som ligger og furter i buret :D )må jeg si takk for hilsnene :P:D:D

Grunnen til at han ligger i buret(hmmrffff <_< ,sier Hugo),er at jeg har ingen kontroll what so ever på hva han gjør ;) Kan plutselig hoppe opp i sofaen,følge etter meg opp i 2 etasje,strekke seg på to for å sjekke hva som kan ligge på kjøkkenbenken...

Og plutselig kommer lille Lotta på 30kg sprettende å vil leke med brodærn :D ....

Blir mye vanskeligere enn jeg trodde å holde lille gull i ro,ja!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan tenke meg det ja...

hadde slit med det jeg og da toya måtte være i ro pga ett angrep da hu var mindre valp... nesten to mnd, bare med ut i hagen å tisse, så inn igjen... fikk en ganske så hyper valp da hu fikk lov å gå tur igjen ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...