Dores Skrevet 27. Januar 2018 Rapporter Skrevet 27. Januar 2018 Fikk nettopp tak i en rimelig brukt Laika 30L kløv til Huskyen. Har lest/sett at det er mulig å stramme opp kløven med den medfølgende reima, men klarer ikke å finne noen bilder eller instruksjoner på akkurat hvordan den skal snøres på. Er det noen som har et forklarende bilde eller noe slikt, så jeg slipper å knote unødvendig med dette? Siter
Guest lijenta Skrevet 27. Januar 2018 Rapporter Skrevet 27. Januar 2018 Å jeg skulle svare men ser min gamle er Gresvik sin. Min har ei rem som jeg spenner opp fra øverkant på lomme til lomme. Men hva med de ringene på ryggen skal reima tres i mellom de? Siter
bernertryne Skrevet 27. Januar 2018 Rapporter Skrevet 27. Januar 2018 Er det den over ryggen du mener? Jeg har snørt min som ei gigantisk skolisse, inspirert av dette bildet Siter
Guest lijenta Skrevet 27. Januar 2018 Rapporter Skrevet 27. Januar 2018 Akkurat nå, bernertryne skrev: Er det den over ryggen du mener? Jeg har snørt min som ei gigantisk skolisse, inspirert av dette bildet JA sant jeg tenkte på Siter
Aslan Skrevet 27. Januar 2018 Rapporter Skrevet 27. Januar 2018 Ja, tenkt som en skolisse, stram jevnt over hele. Er lett når man har gjort det et par ganger Siter
Wildlife Skrevet 3. Mars 2018 Rapporter Skrevet 3. Mars 2018 Her er bilde av hvordan man kan spenne den opp for å unngå gnagsår. Den enkleste der er om kløven er veldig full. Siter
Recommended Posts