Djervekvinnen Skrevet 4. Februar 2006 Rapporter Skrevet 4. Februar 2006 Dette er litt flaut, men jeg får ikke til å slette meldinger.. Altså PM.. Finner ingen slett knapp..
Calina Skrevet 4. Februar 2006 Rapporter Skrevet 4. Februar 2006 Om du er i innboksen din, så er det en liten rute til høyre på siden, ved siden av hvert innlegg - der kan du klikke med musen og hake den meldingen av,og så går du nederst på siden...der står det "slett merkede meldinger" eller no sånt.... du kan og åpne en PM, og så vil det stå en rute med slett øverst i høyre hjørne på den..
Djervekvinnen Skrevet 4. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2006 takk for forklaringen! Gikk inn i hver melding og slettet de jeg.. Nederst på siden står det: Inbox Sent Items eller slett de valgte meldingnene. (slett står bare der, ikke noen knapp) Så jeg skjønte ikke så mye av det. Men kan ihvertfall slette hver enkel
Calina Skrevet 4. Februar 2006 Rapporter Skrevet 4. Februar 2006 takk for forklaringen! Gikk inn i hver melding og slettet de jeg.. Nederst på siden står det: Inbox Sent Items eller slett de valgte meldingnene. (slett står bare der, ikke noen knapp) Så jeg skjønte ikke så mye av det. Men kan ihvertfall slette hver enkel Joda - slett ER en knapp. det ser bare ikke sånn ut..
Djervekvinnen Skrevet 4. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2006 Åja.. hihi ja der ser du.. er vel på tide å legge seg.. takk for svar!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar