MonicaT Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Noen som har prøvd de nye variantene fra Robur som er kornfritt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 18. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2018 Kjøpt to sekker med kylling. Inneholder 47% kylling. Utrolig små forkuler. Smaksprøven falt i smak. Blir spennende å se hvordan avføring og pels blir. Var tilbud hos Animail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2018 De hadde ikke fått den nye typen i min lokale svenske butikk sist. Hadde tenkt prøve det, men siden de ikke hadde det når jeg skulle bytte så ble det ikke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 18. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2018 43 minutter siden, JeanetteH skrev: De hadde ikke fått den nye typen i min lokale svenske butikk sist. Hadde tenkt prøve det, men siden de ikke hadde det når jeg skulle bytte så ble det ikke til. Kjedelig. Var fornøyd med normale Robur, så spent på denne varianten. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 19. Februar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2018 Har nå brukt det i en måned og fornøyd. Har kjøpt vanlig variant og en sekk med Lam også siden det var rabatt på alle typene fra Robur på Animail. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 21. Mars 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2018 Fortsatt fornøyd med Robur og kommer nok til å fortsette med det. Akkurat nå får de blanding av kornfritt og vanlig - begge med kylling. Har en sekk med kornfritt Lam som skal testes etterhvert. Pelsen er fin og avføring er grei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts