Ingvildmn Skrevet 14. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2018 Jeg har bare ett enkelt spørsmål til dere hundeeiere som er mer erfaren enn meg. Når kan man gå over til å gi valpen mat to ganger om dagen? Har en lagotto valp på tre måneder som klarer å være hjemme en arbeidsdag. Men problemet blir å få gitt han mat midt på dagen når vi begge er på jobb. Kunne vi gitt han mat mellom 7-8, så 15-16 og så 20-21 eller høres det helt domt ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 14. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2018 Det høres greit nok ut med maten, men er han alene i 8 timer bare tre måneder gammel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvildmn Skrevet 14. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2018 Nei, bare snakk om det lar seg gjøre en sjelden gang. Til nå har han hatt pass eller lufting midt på dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 14. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2018 Jeg går somregel ned på 2 måltid når jeg henter hjem valpen. Ikke lenge etterpå iallefall. Har ikke vært noe problem her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts