Sfs Skrevet 4. Februar 2006 Rapporter Skrevet 4. Februar 2006 Dette er Trude hun er 12 år i mars, bortsett fra at hun har fått sukkersyke(stakkaren ) så er hun igod form ennå! Hun går veldig fint i bånd så lenge det ikke er noen katter i nærheten Og treffer vi på noen vi kjenner på turen sånn at vi stopper opp i noen få sekunder så sier hun klart i fra at her skal det ikke være noen pauser, neida, hun vil videre, og bjeffingen stopper ikke heller før vi begynner å gå videre.......... Men på skogstier og i fjellet der jeg kan ha hun løs er det ikke noe problem, der er jo så masse å lukte på Som dere ser på bildet under så ELSKER hun julegaver!! De må pakkes opp selv, hun klarer nesten ikke å vente til de blir delt ut.
Hanne92 Skrevet 4. Februar 2006 Rapporter Skrevet 4. Februar 2006 hun var nydelig! masse god pels hadde ho å
Ricco Skrevet 4. Februar 2006 Rapporter Skrevet 4. Februar 2006 Så nydelig hun er! Masse herlig pels!
Caroline Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Skrevet 7. Februar 2006 Det må være en av de stiligste blandingene jeg har sett Kjempefin!
Tuffy Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Skrevet 7. Februar 2006 veldig nydelig hund du har.Masse god og stor pels.
Inustaff Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Skrevet 9. Februar 2006 Akkurat et sånt utseende med de egenskapene ,til begge rasene, kan muligens være en stor favoritt blandt mine stoore favoritter.Alldeles nydelig hund,med et passende navn.Du er heldig
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar