Stine Skrevet 24. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2017 Fineste stunden på julaften er når man står opp på morran, tenner juletreet, fyrer i peisen og setter seg i sofaen med en kopp kaffe og hører på fin julemusikk God jul alle sammen! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 24. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2017 Jeg går alltid lang tur med hundene før frokost på julaften. Da er alle opptatt med andre ting og vi har skogen for oss selv. På vei ut døra nå. [emoji4][emoji56]Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 24. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2017 Her står julemusikken på, samboer og hunder sover og om halvannen time skal grøten fikses. For min del blir det en julaften med miksede følelser. Første jul etter mamma døde (april i år), så det blir ny tradisjon med å besøke grav på julaften... Vi har kjøpt krans og en liten englefigur. Hun elsket engler, så det blir fint å sette på grava hennes i dag Pappa dro til broren min på Jæren for å feire jul og eldstesøstra mi bor i bergen, så det er bare meg og to av søsknene mine byen i år. Vi blir ikke å feire sammen, vi skal alle til svigerfamiliene våre. Blir veldig fint å feire med samboer, svigermor og svigerinne da! Ellers ble jeg vekka av Ori kl 0230 i dag Godt jeg tåler lite søvn God jul folkens! Håper alle får en fin julaften Klemmer til de som synes jula er trasig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 24. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2017 Skikkelig dritt jul uten Ymse her kjenner jeg. Siste gang uten egen hund på julaften Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2017 Ser julefilmer mens de andre sover. Sovende firbente holder meg med selskap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts