Gå til innhold
Hundesonen.no

Katten min er så tynn

Tine

Recommended Posts

Heisann, jeg har en hann katt på snart 1 år, som er tynn. Den spiser og spiser men vil ikke legge på seg :P Jeg hvet at han ikke har makk i magen, kan det være at katten er så aktiv og leker mye?

Den for også pølse og andre go biter :P Hilsen Tine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg har en hann katt på snart 1 år, som er tynn. Den spiser og spiser men vil ikke legge på seg :P Jeg hvet at han ikke har makk i magen, kan det være at katten er så aktiv og leker mye?

Den for også pølse og andre go biter :P Hilsen Tine.

Ikke ta det ille opp, men jeg må bare spørre.... hvordan vet du at pus ikke ha makk? har h*n nettopp fått kur? Kan jo være at der er mer igjen og at du bør gi en til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta det ille opp, men jeg må bare spørre.... hvordan vet du at pus ikke ha makk? har h*n nettopp fått kur? Kan jo være at der er mer igjen og at du bør gi en til.

Eller en annen type. :P

Hva slags katt er det forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alt mulig katt hehe:p Jeg har sjekka avføringa hans, å det var ikke noe makk..Hadde sett det da, jeg gir tørr for fra butikken men hann liker dette kjempe godt. Pluss at han får mye annet godt som pølse skive med leverpostei osv.... han leker med hunden min på snart 4 mnd ganske mye da. Han er derfor mye aktiv av seg.. Men har hørt at katter ikke alltid blir feite da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har hørt at katter ikke alltid blir feite da

Feite dyr er ikke noe å trakte etter..

Når ga du han markkur sist? Vi har innekatt, men gir den allikevel markkur med jevne mellomrom. Better safe than sorry :)

At den spiser mye fôr er ikke ensbetydende med at den får i seg det den trenger.

Gi den markkur og bytt til et kvalitetsfôr.. Det hadde ihvertfall jeg gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har fått ormekur men legger ikke på seg..Kanskje bare katten er sånn :( Den er jo ikke sykelig tynn da.... Men den er heller ikke tykk...

Det er bare to (?) dager siden du ga han markkur.. Hvor mye tror du han rekker å legge på seg på to dager? ;)

Jeg ville også byttet til et kvalitetsfôr, som Cavalita sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...