Gå til innhold
Hundesonen.no

noen som har fått påmeldingen

Lazita

Recommended Posts

Har ikke fått noe jeg heller.

Men forventer ikke å få noe heller. (Har aldri fått)

Men ser at jeg har oppmøte kl.10.00

Med Hollandsk geiterhund. *Ler*

Jaktlykke: Kan du fortsatt stille han for meg? *engleøyne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått den i posten, men du finner den her: PM

Joda alle hundene i Ring 5 må møte kl 9...???

selvfølgelig, mens andre ringer har oppmøte kle 9 og 11 så har den ringen jeg skal i selvfølgelig bare en oppmøte tid.

og Kine du skal ikke i samme bygg som oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var påmelding kommet og der har vi fått oppmøtetid til 11:00 :D

Kine du må overtale Jostein til å kjøre tidlig for jeg tror ikke han var fullt så villig til å reise her i fra kl 4 når vi kan vente til 6 før vi reiser altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo mye billigere for alle parter og kjøre sammen da :P For da er vi flere til å spleise på bro, ferge og bensin :lol:

hehehehe...vi reiser veldig rimelig med fergen da(HSD) men dere koster jo litt mere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang oppmøtetiden så er det det klokkeslettet som står øverst/nærmest min rase? For da skal jeg og ha oppmøte kl 11, ikke 10 som det står på nettet... Vil noen som har fått PM sjekke a jeg har lest rett, søndag - norfolk terrier...

Den står kl 11.00 om ikkje eg leser feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk skal du ha, da var det slik jeg trodde... Ble litt usikker på om det bare var den rasen i kolonnen :lol: Men slik listen er er vel i den rekkefølgen vi skal stille...

Tja, forhåpentligvis... Det hender jo at det blir gjort endringer samme dag. Jeg hadde villet vært der til ca kl 10.00 jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe...vi reiser veldig rimelig med fergen da(HSD) men dere koster jo litt mere :P

hehe okei så får dere bare sove da :P

Men når dere kommer trøtte på utstilling så er vi våken pga vi har vært oppe i mange timer allerede B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...