Gå til innhold
Hundesonen.no

noen som har fått påmeldingen

Lazita

Recommended Posts

Skrevet

Skal sjekke postkassen i dag, det burde vell ha kommet men tviler på det.

Synes klubber har vært så treige med å sende ut i det siste.

Skrevet

Har ikke fått noe jeg heller.

Men forventer ikke å få noe heller. (Har aldri fått)

Men ser at jeg har oppmøte kl.10.00

Med Hollandsk geiterhund. *Ler*

Jaktlykke: Kan du fortsatt stille han for meg? *engleøyne*

Skrevet

Har ikke fått den i posten, men du finner den her: PM

Joda alle hundene i Ring 5 må møte kl 9...???

selvfølgelig, mens andre ringer har oppmøte kle 9 og 11 så har den ringen jeg skal i selvfølgelig bare en oppmøte tid.

og Kine du skal ikke i samme bygg som oss :)

Skrevet

HØ??? to forskjellige bygg? går det ann?

Jepp.... men du skal i samme bygg som Conny og Henning og i samme ring som dem så du blir jo ikke helt alene. :)

Skrevet

HALLO!? er det to forskjellige bygg? Kor teit er ikke det!?

Vi har oppmøte tid halv elleve

Vi skal i samm bygg da :D bare ikke i samme ring :)

Skrevet

Her kom også PM i posten i dag.. Men med beskjeden; Se eget brev for dachshunder.. Som er hvor? :)

Skrevet

da var påmelding kommet og der har vi fått oppmøtetid til 11:00 :D

Kine du må overtale Jostein til å kjøre tidlig for jeg tror ikke han var fullt så villig til å reise her i fra kl 4 når vi kan vente til 6 før vi reiser altså ;)

Skrevet

Ang oppmøtetiden så er det det klokkeslettet som står øverst/nærmest min rase? For da skal jeg og ha oppmøte kl 11, ikke 10 som det står på nettet... Vil noen som har fått PM sjekke a jeg har lest rett, søndag - norfolk terrier...

Skrevet

da var påmelding kommet og der har vi fått oppmøtetid til 11:00 :(

Kine du må overtale Jostein til å kjøre tidlig for jeg tror ikke han var fullt så villig til å reise her i fra kl 4 når vi kan vente til 6 før vi reiser altså ;)

:P jeg VIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Nå har jeg fått PM i posten :D Men det teite må jo være det at det står dach hunder se eget brev ;) Men skal jeg ta med kvitering på at jeg har betalt det? Det er ingen kryss eller noe på nummere.

Skrevet

:P jeg VIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!

Det blir jo mye billigere for alle parter og kjøre sammen da :P For da er vi flere til å spleise på bro, ferge og bensin :lol:

Skrevet

Det blir jo mye billigere for alle parter og kjøre sammen da :P For da er vi flere til å spleise på bro, ferge og bensin :lol:

hehehehe...vi reiser veldig rimelig med fergen da(HSD) men dere koster jo litt mere :P

Skrevet

Ang oppmøtetiden så er det det klokkeslettet som står øverst/nærmest min rase? For da skal jeg og ha oppmøte kl 11, ikke 10 som det står på nettet... Vil noen som har fått PM sjekke a jeg har lest rett, søndag - norfolk terrier...

Den står kl 11.00 om ikkje eg leser feil..

Skrevet

Den står kl 11.00 om ikkje eg leser feil..

Ok, takk skal du ha, da var det slik jeg trodde... Ble litt usikker på om det bare var den rasen i kolonnen :lol: Men slik listen er er vel i den rekkefølgen vi skal stille...

Skrevet

Ok, takk skal du ha, da var det slik jeg trodde... Ble litt usikker på om det bare var den rasen i kolonnen :lol: Men slik listen er er vel i den rekkefølgen vi skal stille...

Tja, forhåpentligvis... Det hender jo at det blir gjort endringer samme dag. Jeg hadde villet vært der til ca kl 10.00 jeg...

Skrevet

hehehehe...vi reiser veldig rimelig med fergen da(HSD) men dere koster jo litt mere :P

hehe okei så får dere bare sove da :P

Men når dere kommer trøtte på utstilling så er vi våken pga vi har vært oppe i mange timer allerede B)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...