Gå til innhold
Hundesonen.no

noen som har fått påmeldingen


Lazita

Recommended Posts

Har ikke fått noe jeg heller.

Men forventer ikke å få noe heller. (Har aldri fått)

Men ser at jeg har oppmøte kl.10.00

Med Hollandsk geiterhund. *Ler*

Jaktlykke: Kan du fortsatt stille han for meg? *engleøyne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått den i posten, men du finner den her: PM

Joda alle hundene i Ring 5 må møte kl 9...???

selvfølgelig, mens andre ringer har oppmøte kle 9 og 11 så har den ringen jeg skal i selvfølgelig bare en oppmøte tid.

og Kine du skal ikke i samme bygg som oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var påmelding kommet og der har vi fått oppmøtetid til 11:00 :D

Kine du må overtale Jostein til å kjøre tidlig for jeg tror ikke han var fullt så villig til å reise her i fra kl 4 når vi kan vente til 6 før vi reiser altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo mye billigere for alle parter og kjøre sammen da :P For da er vi flere til å spleise på bro, ferge og bensin :lol:

hehehehe...vi reiser veldig rimelig med fergen da(HSD) men dere koster jo litt mere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang oppmøtetiden så er det det klokkeslettet som står øverst/nærmest min rase? For da skal jeg og ha oppmøte kl 11, ikke 10 som det står på nettet... Vil noen som har fått PM sjekke a jeg har lest rett, søndag - norfolk terrier...

Den står kl 11.00 om ikkje eg leser feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk skal du ha, da var det slik jeg trodde... Ble litt usikker på om det bare var den rasen i kolonnen :lol: Men slik listen er er vel i den rekkefølgen vi skal stille...

Tja, forhåpentligvis... Det hender jo at det blir gjort endringer samme dag. Jeg hadde villet vært der til ca kl 10.00 jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe...vi reiser veldig rimelig med fergen da(HSD) men dere koster jo litt mere :P

hehe okei så får dere bare sove da :P

Men når dere kommer trøtte på utstilling så er vi våken pga vi har vært oppe i mange timer allerede B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • 5 mnd og en stund er det fint. Og så kommer puberteten. Da er det ikke fred å få på et par år.
    • @maysofieer vel for tiden vår lokale gjeter-ekspert. Jeg synes det høres ut som dere har greit aktivitetsnivå, og så lenge hunden får brukt seg utenom sesongen så bør det ikke være noe stort problem.
    • Syns foreløpig den 0-4 måneder var den kjedeligste fasen 😂 Vi er ved 5 måneder nå, og jeg syns alt er mye bedre nå. Fra 2-4 måneder skal de bare tisse, sove, spise og leke. Nå kan han noen få ting, han kan gå skikkelige turer, han sover i lengre strekk, tisser ikke inne, biter egentlig mye mindre nå enn før selv om han er midt i tannfelling. Men, jeg skal være forsiktig med å si det for tidlig. Han kan enda få en periode hvor han blir en skikkelig slitsom valp/unghund 😂. Men akkurat nå flyter vi på en fin rosa sky ved 5 måneder 🥰 
    • Hei! Jeg og samboer vurderer Border Collie som neste hund. Eier pdd en finsk lapphund på 13 mnd. Ny hund blir ikke för om et halvt år. Da söster har sau og ikke mulighet til å ha hund selv, tenkte det vi det kunne värt en lösning å skaffe border collie hun kan bruke under gjetning da vi uansett hadde skaffet en hund nr 2. Vi satser på å bruke hunden til lydighetstrening, ettersök og muligens bruks i tillegg til gjeting. Det vi da lurer på er hvordan det vil gå når hunden kun brukes til gjeting om hösten. Vi må jo selvfölgelig trene gjennom vinteren men dette kan jo variere i hyppighet. Dere som har bc, hvor mye aktivisering får den ila en uke/per dag? Evt andre ting vi bör vurdere og tenke over!   Takk for alle innspill!! 
    • Straks 5 måneder gammel nå ☺️ Skal få tatt nytt oppstillingsbilde, veid og målt han en dag.  Jeg tror jeg kan si han er husren nå! 🎉 Flere uker har gått uten uhell. Når vi har vært på besøk hos andre passer jeg litt ekstra på, da han ikke er kjent der og kanskje mer gira. Men på besøk hos en venninne ga han faktisk beskjed om at han måtte ut å tisse ved å skrape på døren 😁 På hytten til svigers er vi ute nesten hele dagen, så der passer jeg ikke særlig på han, og han har heller ikke hatt uhell der heller ☺️ Han er en veldig enkel og grei valp. Han biter svært sjeldent på ting han ikke skal bite på, han biter lite på oss selv om han er midt i tannfelling.  Litt vilter av og til da han er veldig glad i folk og vil hoppe, sleike, osv 😂 Men det kommer vel etterhvert.    Treningen går litt saktere om dagen. Vi trener på ting som tar litt tid å få inn; utgangsstilling, både på høyre og venstre side slik at vi kan bruke det i rally-lydighet. Og vi trener på bli. Sistnevnte føles ut som en evighetsøvelse 😂 Man kan jo trene på en lang fellesdekk/fellessitt, eller man kan trene kortere med rare forstyrrelser, man kan trene i nye miljøer. Man blir liksom aldri ferdig med å trene bli 😂 Også trener vi på litt feltsøk og dermed avlevering av gjenstander/starten på apporttrening.      I oktober er vi påmeldt vårt neste kurs! Da skal vi gå agility newbie, hvor vi skal lære forskjellige grunnferdigheter som er lurt å kunne til den fremtidige agilitykarrieren. Det gleder jeg meg veldig til 😁
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...