Ingvildms Skrevet 15. November 2017 Rapporter Share Skrevet 15. November 2017 Jeg skal dra å hente en valp om en uke og jeg trenger navne forslag til ei svart litta tispe blanding av chinese crested, shih tzu og cavalier king charles. <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 15. November 2017 Rapporter Share Skrevet 15. November 2017 Hvis du skriver hvordan type navn du liker, så er det lettere å komme med forslag. Søte menneskenavn, kule og originale navn etc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvildms Skrevet 16. November 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2017 hmm. jeg liker blomsternavn, orginale, film navn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvildms Skrevet 16. November 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2017 On 11/15/2017 at 1:09 AM, Ingvildms said: Jeg skal dra å hente en valp om en uke og jeg trenger navne forslag til ei svart litta tispe blanding av chinese crested, shih tzu og cavalier king charles. <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. November 2017 Rapporter Share Skrevet 16. November 2017 Magnolia er en film og en blomst. I rasebeskrivelsen til shih tzu står det at de skal ha hode med et krysantemum-lignende utseende. Krysantemum skal også opprinnelig stamme fra Kina, som i chinese crested. Det samme med Lotus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest heihei Skrevet 17. November 2017 Rapporter Share Skrevet 17. November 2017 Lola Lana Ariel Ikke så blomstrete, men fine. syns jeg da. Og Ariel er jo film Får snart valpen min jeg også, blanding av shih tau og pomeranian/tibetansk spaniel. Tispe her også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Skrevet 17. November 2017 Rapporter Share Skrevet 17. November 2017 Filmnavn, hva med navn fra en av Rodriguez neste adapteringer? Alita eller Gally Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts