Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
13 timer siden, Sprettballen skrev:

Jeg er bare fascinert over folk som kan ha tissepads/aviser på gulvet i stua o.l. Alle mine valper har hatt det som sin livs oppgave å makulere alt sånt som er lagt fram :lol: Sånt er nemlig mye kulere enn alle lekene og alt annet :P 

Var slik hos meg og, men iblandt, hvis jeg la den på gulvet mens hun ikke så på, gikk det fint og den lå der til neste raptus :P Prøvde jeg derimot å legge den på gulvet mens hun så på, da var det fullt angrep av tissepad :P Og hun løp ofte avgårde med den, gjerne med tiss på :P

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Støttes. Jada, det blir litt jobb, men det blir det uansett så lenge man ikke bor i første etasje med fri utgang til sikret uteområde. Og det er det fryktelig mange hundeeiere som ikke gjør. Bor man i

Vi bor i fjerde etasje og får valp om ikke lenge. Jeg er ikke bekymret i det hele tatt. Selvfølgelig kommer det til å bli uhell, og selvfølgelig blir det et herk å løpe ned trapper (opp har jeg faktis

Jeg har selv hatt/har flere omplasseringshunder og skulle virkelig ønske at flere virderte å ta omplasseringshund, i stedet for  å kjøpe valp. Det er så mange mer eller mindre voksne hunder som trenge

Skrevet

Tusen takk for alle svar og gode råd! Jeg kjøpte meg billett til Dogs4all i Lillestrøm neste helg, så får vi se hva jeg finner ut av der. Uansett en stund til jeg planlegger å ha hunden i hus (1,5 år) så vi har litt tid til å bestemme oss for rase og undersøke om  kull eller omplassering?

• Like 1