xsunnix Skrevet 10. November 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2017 26 minutter siden, Krutsi skrev: Altså, han din kan beregnes som snill hvis han holder seg innenfor grinder enda.. hun ene mi var 11 uker da hun kom seg over valpegrind på 1,2 meter, for å så videre komme seg oppi dobbeltsenga.. Han holder seg inni om natta ja men jeg er sikker på at han kommer seg over om han går inn for det. Oi såppas ja! Ja da har vår vært snill Siter
Zitka Skrevet 10. November 2017 Rapporter Skrevet 10. November 2017 Akkurat nå, xsunnix skrev: Han holder seg inni om natta ja men jeg er sikker på at han kommer seg over om han går inn for det. Oi såppas ja! Ja da har vår vært snill De mine har vært en god håndfull kan man si Siter
xsunnix Skrevet 10. November 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2017 Akkurat nå, Krutsi skrev: De mine har vært en god håndfull kan man si Kan vel med trygghet si at det er han vi har å ja 1 Siter
Zitka Skrevet 10. November 2017 Rapporter Skrevet 10. November 2017 18 minutter siden, xsunnix skrev: Kan vel med trygghet si at det er han vi har å ja Hvilken oppdretter kommer han fra? Siter
Recommended Posts