Ridux Skrevet 18. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2017 Hvilke leker anbefaler dere til en hund som like gjerne kunne vært en makuleringsmaskin. Ask er en blanding av labrador for vorsteh på litt over 5 måneder. Elsker å ødelegge/tygge i stykker alle lekene sine. Knuter- og tauleker kan jeg bare glemme å ha liggende fremme. Siter
simira Skrevet 18. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2017 Tomme melkekartonger, pappesker, tomme brus flasker, frossen kong/margbein. Har du prøvd svart kong? 1 Siter
sørlandsjente Skrevet 19. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2017 Kong Extreme (svart, stor) er det eneste min makuleringsmaskin ikke har ødelagt. Nå er han 10mnd og den er enda i god behold 1 Siter
Piglet Skrevet 19. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2017 Svart kong er det eneste som har holdt i den verste makuleringsperioden her. 1 Siter
Ridux Skrevet 20. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 Da blir det svart kong på'n Siter
Mardina Skrevet 20. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 Svart kong har min hund klart å ødelegge i sine yngre dager, så den er ikke holdbar for alle hunder Siter
Teserere Skrevet 20. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 Jeg har staffer, og de ødelegger alt. Inkludert svart Kong. Jeg har 2 "regler" : leker er forbruksmateriell, og de ligger ikke fremme hele tiden. Jeg fryser ned mat i kong, og fjerner den når de har spist opp, eller så tar jeg frem leker og deltar i leken, eller så gir jeg leken for at de kan ødelegge den Siter
Recommended Posts