Hannah Skrevet 16. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2017 Hva er hunden din sin favoritt leke(r)? Gjerne legg til bilde, pris, hvor du har kjøpt den e.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 16. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2017 AirDog Squeaker Tennisballer er min sin favoritt leker over alle leker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 17. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2017 Koda er ikke spesielt kresen på leker, han elsker alt. Spesielt baller, i alle typer og størrelser. Men den vi bruker aller mest, er JW Holee-roller. For da kan jeg kaste den først, og så kan vi ha litt drakamp etterpå.Huffy sin favoritt er Tug-E-Nuff Bungee Ring. Jeg synes pelsleker er litt ekle, siden de blir så full av spytt med én gang, og tørker sakte. Men når valpen synes pelsleker er mye kulere enn andre leker, så får det bare bli pelsleker [emoji14] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 17. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2017 Whippeten min elsker, og da mener jeg elsker ball med snor i! Den han han slenge rundt på, og kaste opp og ned. Pluss at når vi kaster ballen så går den langt. Pleier å kjøpe denne ballen fra Biltema til 29.90. men vet min søster har kjøpt noen ballen på jula, til tilsvarende pris som han også liker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaisen Skrevet 17. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2017 Min er også veldig glad i holee-roller. Men hun ødela den på 10 minutter. Ellers så e disse pipelekene favoritten, til min store fortvilelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piglet Skrevet 17. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2017 Akkurat nå er det en drikkeflaske fra XXL. Sånn til vanlig er leker som kan slenges, sånn ball med snor som Snoffe la ut er en stor hit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 17. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2017 Kaisen: Har du sett de lekene på en nettbutikk? Grisen der er den store favoritten til frøkena her! Men,har mistet "halen" sin nå etter en drakamp ?Så den er litt stusselig nå! Kjøpte min for 7 år siden til forrige hunden min.Har lett men finner den ikke ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaisen Skrevet 17. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2017 46 minutter siden, Gåsa skrev: Kaisen: Har du sett de lekene på en nettbutikk? Grisen der er den store favoritten til frøkena her! Men,har mistet "halen" sin nå etter en drakamp ?Så den er litt stusselig nå! Kjøpte min for 7 år siden til forrige hunden min.Har lett men finner den ikke ? https://nettdyret.no/hund/hundeleker/pipeleke-long-tail-16cm_14-313.html Ellers har jeg sett se på dyrego butikker hvis du har en i nærheten Red; ullared har også, men set blir kanskje litt langt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 17. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2017 Det kan forøvrig nevnes at hundene ikke har fri tilgang til lekene jeg nevnte over [emoji28] Ingen av dem tåler at hunden får ligge i fred å tygge på dem. Vi bruker dem kun som belønning når vi trener [emoji4] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 17. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2017 Favoritt leken er alltid gullegod å bruke til belønning i treningssammenheng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 17. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2017 Kaisen : Juhu tusen takk ?Jeg hadde kanskje ikke lett så nøye når nettdyret har den ??Bor i Trondheim så nettdyret fungerer bra Litt av grunnen til at frøkena her på 8 mnd liker den så godt er jo fordi den er den leken jeg har tatt med ut mye da jeg også synes den er kul ?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaisen Skrevet 17. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2017 30 minutter siden, Gåsa skrev: Kaisen : Juhu tusen takk ?Jeg hadde kanskje ikke lett så nøye når nettdyret har den ??Bor i Trondheim så nettdyret fungerer bra Litt av grunnen til at frøkena her på 8 mnd liker den så godt er jo fordi den er den leken jeg har tatt med ut mye da jeg også synes den er kul ?? Ikke alltid så lett Jeg også digga den før. Men nå kommer hun å piper med den i øret mitt hver gang jeg skal se noe på tv...dum som jeg var så kjøpte jeg enda en, i en annen farge, på ullared. så nå har hun TO 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 17. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2017 Disse brukes kun til belønning Tundra sin favoritt er denne med pip i Denne elsker Kiwi Denne elsker Anastasia, kaninskinn med pip i Enn så lenge har jeg ikke funnet Zito sin store gull-leke.. han liker det meste, men ingenting er virkelig den store ennå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 17. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2017 Kaisen: haha hun her er ikke så ivrig på få den til pipe satser på fortsetter sånn ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts