FlippogRime Skrevet 7. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2017 Selger diverse dekken og halsband brukt til whippet. Kan hentes i Førde til vanleg, Oslo (Fornebu)/Drammen neste helg eller i Bergen første helga i november Kan sendast i posten om kjøpar betaler porto. Vinterdekken 100,- per stykk, 150 kr for whippetix-dekken oppe til høgre. Regndekken 50 kr, eine non-stopdekkenet er ei rift i. Refleksdekken 50 kr pr stykk, 100 kr pr stykk for dei i softshell. Fleecedekken og pysjamas 50 kr pr stykk. Halsband 100 kr pr stykk. Passer type whippet tispe. Alle dekkena er brukt til middels stor whippet, str 50-55. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 7. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2017 Hei er disse samme størrelse? Er interessert. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 7. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2017 4 minutter siden, mushi skrev: Hei er disse samme størrelse? Er interessert. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Ja, dei er størrelse 50 begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 7. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2017 Ja, dei er størrelse 50 begge to [emoji4]Da kjøper jeg ett! Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts