emstuv Skrevet 2. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2017 Da var pelsdyret ankommet, 12 uker hann Sibbe. Leter etter Valpekurs i Stavanger område. Jeg finner Canis Hundeskole, Siddis HundeSkole og Merete Stokkenes. Er det hipp-som-happ hvilken man velger? Erfaringer? Ellers vil det garantert komme flere frågor underveis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 2. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2017 Alle disse har jeg ihvertfallhørt fine ting om. Siddis drives av de som har skrevet 100% positiv-bøkene, som jo gir et greit grunnlag. Merete Stokkenes har jeg lite kjennskap til, men mener noen her inne har anbefalt henne tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaisen Skrevet 2. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2017 Jeg gikk på sbk... helt ok kurs, men litt mange deltakere per instruktør. Jeg hadde valgt canis eller siddis hvis jeg skulle gått om igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts