Holly66 Skrevet 12. September 2017 Rapporter Skrevet 12. September 2017 Noen med erfaring og gode råd? Siter
maysofie Skrevet 12. September 2017 Rapporter Skrevet 12. September 2017 Erfaring og gode råd vedrørende hva? Siter
Zitka Skrevet 12. September 2017 Rapporter Skrevet 12. September 2017 12 minutter siden, maysofie skrev: Erfaring og gode råd vedrørende hva? Schäferrumpe Det er fistler i vevet rundt endetarmen som lager "hull" innover i huden og er gjerne svært smertefullt Men Ja, jeg har vært borti det. Anbefales å få en dyrlege til å dope ned og rense skikkelig. Deretter bør du vaske daglig, et par ganger minst, og så bruke fucidermsalve hvis dyrlegen mener Det, eller evt optimaph. Min erfaring er at atopica (medisin) kan hjelpe. Men dette er også veldig avhengig av hvor ille dette er. Edit: du bør også finne en dyrlege som har vært borti dette en del tidligere. Schäferfolk vet nok om hvilke dyrleger som har vært borti dette 1 Siter
Zitka Skrevet 12. September 2017 Rapporter Skrevet 12. September 2017 Behandle hunden som en allergihund kan også hjelpe... Siter
propella Skrevet 12. September 2017 Rapporter Skrevet 12. September 2017 Hei, jeg har hatt en som hadde det og de må opereres bort og du må vaske rent med klorhexidin flere ganger daglig.Min gikk med skjerm i over ett år da det kom nye fistler etterpå som ble operert etter hvert og han ble helt bra.Bruk skjerm og vask ofte. Lykke til Siter
Recommended Posts