Hanne9200 Skrevet 4. September 2017 Rapporter Skrevet 4. September 2017 hei jeg har belgiskfårehunder tervuren. Jentene mine heter veelah å breedie. nogen så har nogen fårslak til kennelnavn? Kort å enkelt å uttale.... Siter
simira Skrevet 4. September 2017 Rapporter Skrevet 4. September 2017 Har du ikke Shavelah allerede? Siter
Hanne9200 Skrevet 4. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2017 Jo men e fårsatt løye se kan andre folk kan komma fra me. Om de komme på de samme så eg har kommt på veelah pluss breedie? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 5. September 2017 Rapporter Skrevet 5. September 2017 På Hundesonen er målformene bokmål eller nynorsk. Fint om du holder deg til en av de to variantene. Jeg skjønner ikke hva du spør om. Du har alt et kennelnavn, men vil ha et nytt, eller er du bare nysgjerrig på hva slags forslag folk kommer opp med basert på infoen du har oppgitt? 7 Siter
Recommended Posts