Fillerya Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 I dag fikk vi en invitasjon fra norsk myndeklubb om å delta på valpeshow i drammen i mars. Er det vanlig å få ivitasjoner i posten? Hvor har de fått opplysninger om oss fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 Er det bare valpeshow? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 Hmm ett valpeshow? Du har ikke lyst til og sende meg infomasjon vel? Kunne tenkt meg og tatt med Embla :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 2. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 Det står: Norsk myndeklubb, arbeidsutvalget for Skots Hjortehund, inviterer til valpeshow. Søndag 12.mars 2006 i Solberhallen, Drammen. Aldersklasser 4-6 mnd. og 6-9 mnd. så ja er nok bare valpeshow... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 Å så dumt, Miko er et par uker for gammel da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 I dag fikk vi en invitasjon fra norsk myndeklubb om å delta på valpeshow i drammen i mars. Er det vanlig å få ivitasjoner i posten? Hvor har de fått opplysninger om oss fra? kanskje pga at det gikk så bra i sandefjord? Ikke vet jeg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar