Ridux Skrevet 13. August 2017 Rapporter Skrevet 13. August 2017 Hei. Er det noen med en Suzuki Grand Vitara (2007 mod.) som har en løsning til bur? Skal passe til en labrador. Siter
jaktlykke Skrevet 13. August 2017 Rapporter Skrevet 13. August 2017 Min modell er 2006 men det er ikke store forskjellen tenker jeg. Jeg har et dobbelt Kelabur som jeg har laget etter mål til min bil. Myyyye rimeligere enn å kjøpe et ferdigbur i den størrelsen. Jeg betalte 2700 inkl. frakt (fra Østlandet til Vestlandet). Siter
Ridux Skrevet 13. August 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 13. August 2017 Spennende. Det må jeg sjekke ut. Må nevne at jeg har 5 seter. Siter
Ridux Skrevet 23. August 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2017 Da ble det bur fra billige-hundebur.com. Det passet perfekt bak i Suzukien. Godt å slippe skrammelet fra nettingburet fra Europris. Ask var også strålende fornøyd http://www.billige-hundebur.com/hundebur-til-1-hund/b-safe-large-wide-med-trinn.html Siter
Recommended Posts