WelshenNemi Skrevet 2. August 2017 Rapporter Share Skrevet 2. August 2017 ca kl 11 Lå vi å koste litt før vi sto opp. I 12tiden Satt jeg og prøvde å våkne litt. Sliten etter dagen før. Vet ikke hvorfor bildet blir feil vei... i 13tiden var jeg innom Panduro. Fikk ikke noe brukbart bilde. i 14tiden var jeg hjemme igjen i 15tiden prøvde jeg å slappe av litt før vi skulle på tur. i 16 tiden hadde vi omsider kommet oss på tur. Nemi følte for en gangs skyld for å leke trekkhund I 17 tiden var vi på vei hjem. i 18tiden var jeg begynt å dekorere munnkurven til Nemi. For de som evt lurer, så går hun med munnkurv i perioder/på utsatte steder pga allergien, sånn at hun ikke får i seg noe hun blir syk av. Så glemte jeg av EFITen i noen timer. I 22tiden var jeg ferdig med munnkurven. Den er bittelitt stor, men ikke så giga som den ser ut på bildet.. i 23tiden drev jeg på med DIY klistremerker til planleggeren. 24 til jeg la meg drev jeg på med en annen type klistremerker. Det var dagen vår i går. Hvis noen har noen forslag til hvordan vi kan få bildene riktig vei, så hyl ut. De ligger riktig i Dropbox.. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. August 2017 Rapporter Share Skrevet 2. August 2017 Så ut som en deilig dag! Er hun nyklippet, eller har hun så kort pels? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 2. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2017 2 minutter siden, Teserere skrev: Så ut som en deilig dag! Er hun nyklippet, eller har hun så kort pels? Takk Hun er ganske nyklippet. Hun har ganske dårlig pels og er håpløs å holde ren når den er lang. + at hun blir sår på potene og i ørene hvis hun blir litt langhåret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 14. August 2017 Rapporter Share Skrevet 14. August 2017 Hihi...hun er så søøøt Kule klistremerker, hvordan lager du dem? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 14. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2017 2 minutter siden, LØJ skrev: Hihi...hun er så søøøt Kule klistremerker, hvordan lager du dem? Takk Jeg har silhouette kuttemaskin, så kuttet ut former med den først, og malte bare på klistremerkeark med vanlig akvarellmaling fungerer minst like bra å klippe for hånd. Sommerfuglene er stempel fra Panduro hobby, og malt/farget med penseltusjer. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts