Caroline Skrevet 12. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2017 Just now, Aob said: Ja det har jeg! Kjenner du til han? Sent from my iPhone using Tapatalk Ja, veldig godt Har kjent ham siden han var valp, eieren hans er instruktøren min Baby-Jerry med litt av min flokk, og litt av ei venninne sin flokk Litt eldre utgave Sorry for OT 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aob Skrevet 12. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2017 Ja, veldig godt [emoji4] Har kjent ham siden han var valp, eieren hans er instruktøren min [emoji6] Baby-Jerry med litt av min flokk, og litt av ei venninne sin flokk Litt eldre utgave [emoji4] Sorry for OT Sååååå moro! Oppdretteren sa at valpen min ligner på faren (heller enn moren) og utifra det første bildet ser jeg at det stemmer nok ganske bra! Dette er et bilde fra i dag, hun er nok litt eldre enn det Jerry var på det du la ut. Til Ts: hvis du trenger tips til oppdretter så er jeg VELDIG fornøyd med min. Jeg har vært ærlig hele tiden om at jeg er helt fersk, og hun har tatt meg imot med åpne armer til tross for det. Jeg kan spørre henne om alt mulig og hun tar seg tid til å svare. Vi har også vært på besøk flere ganger i etterkant og da har hun stelt og ordnet med frøkna. Det har virkelig vært gull verdt å ha en oppdretter som henne å lene seg på og få tips av, og jeg vet at hun kommer til å bli en verdifull ressurs videre fremover. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts