Anne Svanevik Skrevet 3. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2017 Er det noen som har erfaring med drypp/slag hos eldre hund. Jeg har en 12,5 år gammel japansk spisshund som plutselig kastet voldsomt opp i går kveld, og i morges klarte hun nesten ikke gå. Det virker som bakbena svikter. Jeg var til veterinær i dag, og de tok røntgen av rygg og hofter. Det viste noe forkalkning i ryggen og hoftene er ikke så bra grunnet HD. Men hun virker så veldig kvalm og slapp, så tenker litt på om det kan være et drypp hun har hatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 3. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2017 Jeg har hatt flere eldre hunder med slag/drypp. Samtlige har kommet seg igjen, den eldste lå flatt i nærmere tre dager uten å kunne stå på beina. Sov for det meste. Kom seg igjen og fungerte normalt for en gammel hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts