maysofie Skrevet 2. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2017 Litt vanskelig å få ordentlige mobilbilder på en grå dag med lange avstander, men her er vår juli-EFIT meg gjeterhundprøve og parringstur Vekkeklokken ringte 0530, da var det bare å lufte hunder før man dro avgårde Kl 07 var vi snart fremme. Det ble litt stopp på krøtterstien med alt av bobiler og campingvogner. Kl 08 hadde de flyttet over sauen fra beite til utsetterkveet, dyreeierne hadde working kelpies som sine verktøy Kl 09 hadde ene reisefølget gått en herlig runde, og lå så på 1. plass en lang stund! Kl 10 tok jeg Lyn med ut på litt tur ettersom høyløpsk tispe ikke burde oppholde seg blandt de konkurrerende, hun fikk litt raptus Kl 11 gjorde Lyns frier seg så smått klar til dyst mens vi ventet spent. Kl 12 var han snart ferdig, her i et zoomet bilde av deling Kl 13 var jeg ute med Lyn en tur til. Vakre Gotland som kan sine steinmurer! Kl 14 var en halvbror av Lyn godt i gang med fradrivet, han endre opp med å vinne prøven av 35stk Kl 15 satt vi enda og så på prøve, iført regn- og vindtett... Kl 16 var jeg ute med Lyn igjen Kl 17 hadde jeg fått selskap av Lyns frier til premieutdeling skulle begynne. Kl 18 var vi innom andre gjeterhundmennesker, den prikkete bak der er et tantebarn av Lyn (og halvsøster til Huffy her på sonen) med mor foran Kl 19 var vi på sightseeing og gårdsutsalg. Kl 20 var det tid for litt mat og luftings. Kl 21 var det action mellom elskerne, tok ikke bilde for dagen, så her er illustrasjon fra torsdag. Det ble siste parring, da Lyn var så i slutten med ståperioden De hang i 20 min, så rakk å bikke ny time. Da får dere bilde av frierentatt like før i stedet Kl 23 var det tid for mat til en forhåpentligvis kommende mor Kl 24 var jeg i dusjen en tur, lenge siden jeg har pakka på penger for varmtvann Slått ut hele gjengen, hoppet vi i loppekassa. 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts