Gå til innhold
Hundesonen.no

Ekstremt matglad hund

Rabalder

Recommended Posts

Gjett hva matvraket mitt gjor i dag :) Joda, oppvaskmiddel er visst veldig godt. Kan ikke forstå hva han tenkte på, men fikk han heldigvis til å spy masse ganske fort. Matvraket ville først spise opp spya igjen :) (må ikke gå glipp av vomfyll vet du selv om det er oppvaskmiddel i :rolleyes: ) Han fikk to omganger med salt etterfulgt av yoghurt eller melk, og fikk heldigvis opp alt som var i magesekken. Smartingen logra bare når jeg putta salt nedi halsen på han, og ville fortsatt ha mer etterpå bare han fikk melk så :rolleyes:

Jeg har jo hatt førstehjelp før, om inntak a giftige/farlige ting o.s.v men fikk helt hjerneteppe og husket ikke hva jeg skulle gi han, men det gikk ihvertfall greit slik jeg gjorde det. Han satte en støkk i meg ihvertfall, så nå kommer jeg til å passe mye bedre på, pleier jo ikke ha oppvaskemiddel på gulvet men jeg må ha sølt når jeg satt på oppvaskmaskinen. Er glad jeg oppdaget det, hadde jo aldri tenkt på oppvaskmiddel hadde jeg ikke sett det.

Noen andre som har så matglad hund at de spiser slike ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi. Bra du la merke til det da, og at du fikk det ut.

Cody har funnet ut at Bitter bite smaker ganske så godt.

(Det greiene du skal spraye på møbler, bandasje og for å få hunden til å slutte å tygge på ting)

Ikke så veldig effektivt nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...