Miffen Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Hei! Har fått reservert meg en liten valp, som må hentes i Sverige om 8 uker, og lurte på hvilke erfaringer det er med "hundehotellet" på fjordline Sandefjord - Strømstad? Vil ikke la den lille valpen min være alene på bildekket! Ringer jeg og bestiller da? Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Nå er det noen år siden jeg har gjort det så det kan være endringer men det var bråkete da og min hund hadde det mye bedre i bilen. Med en liten valp så hadde jeg kjørt rundt tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 På Fjordline kan hunden være med på dekk og om været er kjipt har jeg til og med sett at folk får ha dem med inn. Ute sitter du greit med skjerm for vind og slikt. På Colorline har du hunderom på bg sider med stort bur og plass til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts