Luna85 Skrevet 4. Mars 2017 Rapporter Skrevet 4. Mars 2017 Vi får vår første valp i slutten av april. Det er en langhåret dvergdachs. Hvilke valpekurs anbefaler dere her i Bergen? Takker for svar ? Siter
WelshenNemi Skrevet 4. Mars 2017 Rapporter Skrevet 4. Mars 2017 Jeg har vært veldig fornøyd med Fjellanger. Eneste jeg ikke er fornøyd med der er at de er veldig glad i burbruk. Har gått både valpekurs og grunnkurs/hverdagslydighet. 1 Siter
Enits Skrevet 4. Mars 2017 Rapporter Skrevet 4. Mars 2017 Oslo hundeskole avdeling Bergen var vi veldig fornøyd med Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Kokospaniel Skrevet 8. Mars 2017 Rapporter Skrevet 8. Mars 2017 Jeg har vært veldig fornøyd med Fjellanger. Eneste jeg ikke er fornøyd med der er at de er veldig glad i burbruk. Har gått både valpekurs og grunnkurs/hverdagslydighet.Har ikke hørt et ord om bur der nå. Godt fornøyd med Fjellanger Siter
WelshenNemi Skrevet 8. Mars 2017 Rapporter Skrevet 8. Mars 2017 2 timer siden, Kokospaniel skrev: Har ikke hørt et ord om bur der nå. Godt fornøyd med Fjellanger Så bra. Nermer seg 4 år siden jeg gikk der da. Siter
mokken Skrevet 8. Mars 2017 Rapporter Skrevet 8. Mars 2017 Bergen Hundehall, Canis eller FreeRun Siter
Recommended Posts