Raksha Skrevet 2. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 Morn! Mann og barn har reist, mor setter dagens standard med valg av kaffekopp Som vanlige er efitkonseptet wasted her i huset, så her blir det random bilder gjennom dagen Basenjien er... basenji. Ute og sier morn til hestene Kommet i gang, tørker eplebiter som kaninsnacks. Funker forøvrig til basenjisnacks også Rydder kjøkken: Så kan jeg rote litt igjen, dele opp tørka kaninkjøtt til gobiter Kaostrioen kvalitetssikrer: Må multitaske litt, så henter Jeeves etter at han er ferdig i gangen Måtte ha en luftepause, hvile hendene litt og klarne hodet Kasko vil være med far og kjøre traktor Inne igjen og fortsatt på gobitprosjektet - en bestilling: Lillemor kom hjem, og hun og Petter Kanin tester eplesnacksen - de falt i smak Lille hjelpern Middag, tortillalefse med salat, guacemole og kjøttdeig. Nam! Slappe av litt med sofa og pc. Lillemor skulle være nissejente, og ha pappakos Tid for kaniner, Whisky hater meg, jeg klippet klør Slakta noen kaniner også, men det skal dere slippe å se bilder av. Derimot så er det helt normalt med vakumpakket skin i frysern? De ligger på vent til jeg har flere som skal nordover. Inne igjen, og slapper av litt med Milopusen Mer gobitordning - pakke ferdig bestillinger: Og en haug med "skal bare" før det var natta, Hottie ønsker alle en god natt 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 2. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 Vi har søstra til Jeeves her. Hun heter Ruth? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 52 minutter siden, *Marianne* skrev: Vi har søstra til Jeeves her. Hun heter Ruth? Oppfører hun seg pent? Jeeves har en forkjærlighet for å gå der jeg ikke vil ha han Stikker av og sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 2. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 1 time siden, Raksha skrev: Oppfører hun seg pent? Jeeves har en forkjærlighet for å gå der jeg ikke vil ha han Stikker av og sånt. Hun er nesten for nøye, så hun har et par steder hun ikke klarer å holde seg unna hvor hun setter seg fast, spesielt en stol med litt sånn skrå bein. Også er det sjelden at hun klarer å fullføre en hel etasje når vi prøver å starte via appen når vi ikke er hjemme, av en eller annen grunn er det alltid da hun roter seg bort. I tillegg må vi nok "rense" de roterende delene litt oftere enn andre. Goldenhår er rå til å surre seg rundt hjul?Men hun rengjør jo MYE bedre under alle sofaer og sånt enn jeg gjør når jeg støvsuger en "vanlig" runde? Og generelt blir det veldig fint og rent. Men jeg er fornøyd bare jeg kan klare å gjøre to ting på en gang, eller dvs Ruth gjør en ting, og jeg gjør en annen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 Akkurat nå, *Marianne* skrev: Hun er nesten for nøye, så hun har et par steder hun ikke klarer å holde seg unna hvor hun setter seg fast, spesielt en stol med litt sånn skrå bein. Også er det sjelden at hun klarer å fullføre en hel etasje når vi prøver å starte via appen når vi ikke er hjemme, av en eller annen grunn er det alltid da hun roter seg bort. I tillegg må vi nok "rense" de roterende delene litt oftere enn andre. Goldenhår er rå til å surre seg rundt hjul?Men hun rengjør jo MYE bedre under alle sofaer og sånt enn jeg gjør når jeg støvsuger en "vanlig" runde? Og generelt blir det veldig fint og rent. Men jeg er fornøyd bare jeg kan klare å gjøre to ting på en gang, eller dvs Ruth gjør en ting, og jeg gjør en annen? Definitivt slektning ja, for Jeeves elsker å rote seg innunder skatollet, der kommer han inn, men ikke ut. Det er dog gullende rent under der Alltid Og setter seg fast under sjenken på kjøkkenet. Litt hår her og, ja, hjelper ikke nå som vi har høy på gulvet i tillegg... Av alle smarte ideer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 2. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 All den herlige snøen!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 Akkurat nå, Toril skrev: All den herlige snøen!!!!! Masse snø Dere er velkomne til å komme og leke i den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 2. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 4 minutter siden, Raksha skrev: Definitivt slektning ja, for Jeeves elsker å rote seg innunder skatollet, der kommer han inn, men ikke ut. Det er dog gullende rent under der Alltid Og setter seg fast under sjenken på kjøkkenet. Litt hår her og, ja, hjelper ikke nå som vi har høy på gulvet i tillegg... Av alle smarte ideer... Overraskende effektiv da: Ruth har spist sånne keplaklosser et par ganger. DET er imponerende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 2. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 Stakkars Hottie! Hun måtte vel ikke sove sånn? Fikk vel teppe? Fine dagen Rafiki gleder seg til kaninpakke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 2 timer siden, *Marianne* skrev: Overraskende effektiv da: Ruth har spist sånne keplaklosser et par ganger. DET er imponerende. Jeeves setter mye rart i halsen og ber damen sin om å si fra 51 minutter siden, Wednesday skrev: Stakkars Hottie! Hun måtte vel ikke sove sånn? Fikk vel teppe? Fine dagen Rafiki gleder seg til kaninpakke! Haha selvsagt fikk hun teppe Noe annet skulle jo tatt seg ut. Gleder meg til å høre hvor lei du er av kaninpels overalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 3. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2017 9 timer siden, Raksha skrev: Jeeves setter mye rart i halsen og ber damen sin om å si fra Han har en dame han, ja Ruth sier fra selv, hun 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 3. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2017 Fine Kaskoen, han er så vakker og morsom App hilser og gleder seg noe helt forferdelig til godbiter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2017 1 time siden, LØJ skrev: Fine Kaskoen, han er så vakker og morsom App hilser og gleder seg noe helt forferdelig til godbiter... Takk Håper de faller like godt i smak denne gangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts