Snoffe Skrevet 2. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 09.45 Det er første dagen med vår, og vi våkner opp til snø 10.50 er det tid for frokost. Spiste salatrestene etter gårsdagens middag. 11.45 Slapper vi av i sofaen 12.50 kommer mamma og min onkel innom med bilen, og onkel får en rundtur i huset. Her er soverommet vårt, begynner å bli kjempe fornøyd med det! Har også satt meg som mål å re opp sengen hver dag, så har gjort det siden 1.januar. Er så deilig å legge seg i en seng som er oppredd 13.45 er vi på tur. Kjørte for å gå tur et annet sted enn det vi pleier. Det var sol, regn og sludd om hverandre på de 30-40 minuttene vi var uten Hadde egentlig tenkt å gå en runde, men fant fort ut at det kom ikke kroppen til å like. Så vi gikk bare frem og tilbake Siden vi gikk så sakte så var vi ute ganske lenge likevel Legger ved endel bilder her jeg, fordi jeg kan Vi gikk over en hengebro, og det var MYE vann i elven! Litt redd for å miste mobilen da jeg tok bilde 14.45 Var vi hjemme igjen, og denne fine damen møtte oss i trappen som vanlig Neste bilde ble tatt 17.30 Men utsikten var den samme de to timene jeg ikke tok bilde. Etter vi kom hjem spiste jeg litt og så sovnet jeg på sofaen 19.12 holdt på å glemme å ta bilde, men husket det i siste liten. Så da blir det et litt uappetittlig bilde av middagen Skrei med chorizo, ertepurre og stekte poteter. Var kjempe godt! 19.45 Ser jeg på tv og youtube Og Alfred har sluttet å være kamerasky for dagen 20.30 Var vi fremdeles i sofaen, og jeg hadde en liten kosestund med guttaboys 21.30 Casper sutrer fordi han vil ligge i sofaen. Det er INGEN som hindrer han i å legge seg i sofaen 22.30 Som dere kanskje forstår så bruker jeg mye tid i sofaen Kattene har kommet for å se på tv med oss. 23.30 Har Casper vært på do, og syntes at det har blitt natta 00.22 Flyttet vi oss inn på soverommet, og Casper fikk komme opp i sengen litt før vi tok helt natten. Å ligge under dynen er det beste som finnes sier whippeten 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 For et koselig soverom! Og for en god middag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 2. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 Casper så ikke helt imponert ut over været Nemi er helt enig i å ligge under dynen. Og får hun ikke det for jeg sover så ligger hun nedten oppå meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 2. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 19 minutter siden, WelshenNemi skrev: Casper så ikke helt imponert ut over været Nemi er helt enig i å ligge under dynen. Og får hun ikke det for jeg sover så ligger hun nedten oppå meg Han var ikke veldig imponert nei vurderte en liten stund å ta av regndekkenet, men når regnet kom så var jeg glad jeg ikke gjorde det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 2. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 6 minutter siden, Snoffe skrev: Han var ikke veldig imponert nei vurderte en liten stund å ta av regndekkenet, men når regnet kom så var jeg glad jeg ikke gjorde det Nemi hadde samme uttrykket i går, men vi hadde bare sludd og vind, ingen sol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 3. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2017 Oi, så spennende turområde! Vi blir med en dag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts