Mardina Skrevet 2. Mars 2017 Rapporter Skrevet 2. Mars 2017 En helt vanlig dag, i vårt liv Vi kvikner til liv i 09:00 tiden Teo sier god morgen Litt frokost og en kopp cappucino har jeg fått i meg, når kl. nærmer seg 10:00 Litt Dr.Phil må til Mens man gafler i seg frokosten Et lite bonusbilde, av de fine modelbilene som samboer har laget Han er skikkelig flink, synes jeg Fra kl.11:00 til 12:00 var jeg skikkelig effektiv og fikk gjort masse: Ryddet kjøkkenet Tømmer oppvaskmaskinen Tar en vals med støvsugeren Bretter sammen klær *HAT* Henger opp mer klesvask Setter på en vaskemaskin til Fjerner aske fra peisen. FØR: ETTER Skifter sengetrekk på samboer sin dyne. Han hadde tatt av det forrige, siden det klødde... Ute å kaster litt søppel To bonusbilder fra drømmestedet "vårt" Elsker å bo her Rundt kl.12:00 er jeg ferdig med det meste av husarbeid og innvilger meg selv litt tid foran pc'n Teo leker linselus Ser litt på DVD Ca.kl 15:00 er vi i Kongsberg. Samboer skulle klippe seg, så jeg og Teo gikk tur imens Fortsatt på tur Ca. 16.30 er vi innom senteret for et par småting Vel hjemme igjen, lå det 3 koselige brev i postkassen til meg Gleder meg til å svare på dem Koseligste hobbyen(bortsett fra hunder da) Ca kl. 18:00 setter jeg samboer i gang med middagen Ble veldig godt Kl.19:30 ser vi på "4 stjerners middag" og at Synnøve Skarbø knoter det til på kjøkkenet Resten av EFIT'en glemte jeg. Ikke at det skjedde så mye da, resten av kvelden ble stort sett tilbragt på sofa'n 9 Siter
Guest Klematis Skrevet 2. Mars 2017 Rapporter Skrevet 2. Mars 2017 Han er nydelig! Bizi sikler Hvor stort er han? Siter
Raksha Skrevet 2. Mars 2017 Rapporter Skrevet 2. Mars 2017 Vakker Teo! Og så effektiv du var da Nydelig hjem dere har 1 Siter
Mardina Skrevet 2. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2017 11 timer siden, Stine skrev: Teo er så utrolig vakker Takk, er helt enig 8 timer siden, simira skrev: Ja, Teo er nydelig! Ja, det er han 5 timer siden, Klematis skrev: Han er nydelig! Bizi sikler Hvor stort er han? Takk, han er en fining Tenker nok at Teo kommer til å sikle ganske mye han også, når de treffes Han er glad i fine damer Du tenkte på hvor høy han er? Han er vel rundt 60 i mnakehøyde 2 timer siden, Raksha skrev: Vakker Teo! Og så effektiv du var da Nydelig hjem dere har Jepp, når jeg først fikk ånden over meg, så gikk det unna Ja, vi stortrives her Til sommeren kommer ponniene tilbake på beite Spent på hvordan Teo vil reagere på det 1 Siter
Recommended Posts