ikiz Skrevet 16. Februar 2017 Rapporter Skrevet 16. Februar 2017 Hei, Jeg har kjøpt FitPAWS paw pods til hunden min, men jeg har problemer med å lære henne at hun skal plassere bakbeina sine på disse. Hun har lært seg å stå på 2 stykker samtidig med begge frambeina ved at jeg pekte på FitPAWS paw pods. Jeg bruker klikker og godbiter så dette gikk fort! Men de bakbeina er vanskelig, hun vil liksom bare bruke frambeina. Noen som har tips til oss!? Hvordan lærte du hunden din dette? Siter
Anette Skrevet 16. Februar 2017 Rapporter Skrevet 16. Februar 2017 Jeg lærte Valpis det med å ha en bak, og lærte å rygge på og treffe med en. Har rett og slett shapet henne med klikker og godbit Forran går ganske greit og de fleste får det fort til. Men de trenger bakpartskontroll og ikke minst awareness for å forstå det Siter
ikiz Skrevet 16. Februar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2017 Akkurat nå, Anette skrev: Jeg lærte Valpis det med å ha en bak, og lærte å rygge på og treffe med en. Har rett og slett shapet henne med klikker og godbit Forran går ganske greit og de fleste får det fort til. Men de trenger bakpartskontroll og ikke minst awareness for å forstå det Så lurt! Det skal jeg absolutt prøve! Hunden min kan jo å rygge så da er det bare å krysse fingrene for awareness Nydelig Valpis forresten 1 Siter
Anette Skrevet 16. Februar 2017 Rapporter Skrevet 16. Februar 2017 Just now, ikiz said: Så lurt! Det skal jeg absolutt prøve! Hunden min kan jo å rygge så da er det bare å krysse fingrene for awareness Nydelig Valpis forresten For henne var iallefall det lettest. Teddy jeg hadde for FOD hadde jeg allerede lært å løfte på ett og ett bakben, så der satte jeg den bare bak på en side og han løftet og "traff" flere ganger, også tok jeg motsatt side. Men valpis mener det er for mye mas Siter
bie Skrevet 17. Februar 2017 Rapporter Skrevet 17. Februar 2017 Jeg lærte min det ved å kommandere han til å rygge til han traff en av putene, gikk opp er lys ganske fort https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=xRmMgt0KYwQ Siter
Recommended Posts